تهران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با تمرکز در بافت فرسوده ضروری است از شناسایی ۲۵ هزار خانه خالی در استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت به دادستان کل کشور معرفی شدند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا پروتئین جدیدی را شناسایی کرده‌اند که به پیشرفت باکتری‌های دهان در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. این کشف می‌تواند منجر به توسعه دارو‌های جدیدی شود که پروتئین را هدف قرار می‌دهند و در درمان سرطان مؤثرند.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.
دو سرشبکه هجمه‌پراکنی به قوه قضاییه شناسایی شدند.
تهران- استاندار تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده که فرآیند شناسایی و ترتیب و توالی ثبت خانه‌های خالی به گونه‌ای باشد تا مرجع نهایی برای اعمال قانون ورود کند.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از شناسایی و انهدام ۲۵ مخفیگاه عناصر تروریست در جریان عملیات ضدتروریستی نیروهای این کشور خبر داد.
بیش از ۱۵۰۰ گونه عقرب در دنیا شناسایی شده‌اند که فقط ۲۵ گونه آن‌ها از لحاظ سلامت عمومی اهمیت دارند و به طور کلی سالیانه حدود ۲.۱ میلیون عقرب گزیدگی در دنیا اتفاق می‌افتد.
سرباز آندری لینیچوک در تصویر ۱۶ فروند پهپاد اورلان ۱۰، ۱ فروند پهپاد شناسایی زالا و یک بالگرد کاموف Ka-۵۲ را سرنگون کرده است؛او در سن ۲۵ سالگی در جبهه باخموت کشته شد.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۸ هزار گونه گیاهی در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ گیاه خواص دارویی دارند؛ این نشان می دهد سهم داروهای طبیعی در این صنعت بالاست.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف دو دشتگاه تلفن همراه از متهم گفت: از متهم ۲۵ ساله دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. وی همچنین در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و ۱۰ تن از مالباختگان نیز متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
سخنگوی قوه قضاییه درباره حادثه اوین گفت: در حادثه دلخراش ۸ نفر فوت شدند و ۲۵ شناسایی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است و ممکن است که به این تعداد اضافه شود یا از این تعداد کم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ