اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی ترکیبی شدند که با خاصیت ضدباکتریایی و خودترمیم‌شونده در التیام و ترمیم زخم‌ها کاربرد دارد.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
محققان موفق به ساخت کیت تشخیصی شدند که با استفاده از نانوذرات طلا می تواند انواع سرطان را شناسایی کند.
انصاری با یادآوری اینکه تصاویر مورد نظر توسط یکی از همیاران محیط‌زیست به نام "خلیل هژبری" با همکاری اداره محیط زیست لارستان ثبت شده است، گفت: از سال ۹۷ تاکنون این چهارمین قلاده پلنگی‌ست که در این شهرستان ثبت شده است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.
از دیروز تا امروز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.
روایت حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه از شناسایی یک خانم خانه‌دار با بدهکاری چندین میلیون دلاری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
دانشمندان بر این باورند که زمین در حال حاضر در میانه ششمین رویداد بزرگ انقراضی خود قرار دارد، اما بررسی دقیق یک فسیل نشان می‌دهد که این‌طور نیست.
در یک نسخه پیش از چاپ مطالعه که والنتین بروتل، محقق دانشگاه وورتسبورگ آلمان و همکاران منتشر کردند آمده است: ساختار ویروس سارس-کوو-۲ در کروناویروس‌های وحشی نامعمول است، اما در ویروس‌های مونتاژ شده در آزمایشگاه رایج است". این مطالعه به وجود "جهش‌های مترادف یا بی‌صدای" خاصی اشاره می‌کند که جایگاه برشی را متمایز می‌کند.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
یک دختر ۱۲ ساله با کمک اعلان‌های ضربان قلب اپل واچ توانست پیش از اینکه دیر شود، از ابتلای خود به سرطان باخبر شده و در جهت درمان اقدام کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک تیم خرابکاری طی روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.