این تصاویر در خیابان ولیعصر تهران و در چند روز گذشته ضبط شده است. ضابطان پلیس از زنان بی‌حجاب تصویر گرفته و با استفاده از هوش مصنوعی هویت آن‌ها را شناسایی می‌کنند. در برخی موارد نیز پرونده قضایی تشکیل و به قوه‌قضائیه ارسال شده است. / فارس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان پس از تحقیقات ابتدایی از طعمه‌های گرفتار شده در نقشه فریبکارانه مرد شیاد تجسس‌های میدانی را آغاز کردند و با استفاده از دوربین‌های مداربسته در نزدیکی بانک و اداره تأمین اجتماعی تصویر مرد جوان را به دست آوردند و جالب اینکه متهم برای اجرای نقشه‌اش در خیابان‌ها و بانک‌های شمالی تهران سوژه‌هایش را شناسایی کرده بود.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
۹ زن با حضور در اداره پلیس از این مرد شیطان صفت که با نقش پردازی و با تهدید دست به اقدام شوم و کلاهبرداری زده بود شکایت کردند و تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های این مرد در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان از سایت خرید و فروش اینترنتی افرادی که طلا‌های خود را آگهی کردند شناسایی و به صورت تلفنی قرار ملاقات حضوری با آن‌ها گذاشته که در آنجا با نشان دادن رسید جعلی اقدام به سرقت طلا‌های مالباختگان کرده است.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
سردخانه‌ها برای بازدید عموم باز بودند تا افراد بتوانند اجساد بستگان خود را شناسایی کنند و اجساد ناشناس در ویترین مغازه‌ها به نمایش گذاشته می‌شد تا همه بتوانند آن‌ها را ببینند. از سوی دیگر مردان و زنان زیادی هم با هدف به تماشای این اجساد می‌آمدند تا احساسات خشونت آمیز و ناخشنود قوی خود را تجربه کنند و یا درباره کشته شدگان در تصادفات یا جنایت‌ها، اظهار نظر کنند. همچنین در صورتی که جسدی موفق به تحت تاثیر قرار دادن مردم می‌شد، به مدت ۳ روز به نمایش گذاشته می‌شد. اما باقی اجساد قبل از ۳ روز دفن می‌شدند.
آذری جهرمی نوشت: از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت.
بسیاری از زنان در حوالی دوره ماهانه خود سردرد‌های میگرنی را تجربه می‌کنند و اکنون محققان سرنخی در مورد علت آن دارند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
به گفته محققان، عوامل غیرپزشکی، مانند سابقه ازدواج و زندگی مشترک، می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر سیر نارسایی قلبی داشته باشند. ممکن است این عوامل در همگان تأثیر یکسانی نداشته باشند؛ همانطور که این مطالعه ثابت کرد سابقه ازدواج و تأثیر آن بر سلامتی در مردان بسیار مهم‌تر از زنان است. شناخت چنین عواملی به شناسایی استراتژی‌های جدید بین‌فردی کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود توانایی بیماران برای کنار آمدن با نارسایی قلبی اثربخش باشد.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
عباس عبدی در توییتر خود درباره حواشی کنگره زنان تاثیرگذار نوشت: زنان تأثیرگذار به صفت شوهر یا پدر یا فرزندانشان شناسایی نمی‌شوند، چون معنای معکوس دارد یعنی از خودشان چیزی نداشته‌اند. مثل این است که شوهر خانم تاچر هم به عنوان مرد تاثیرگذار انتخاب شود.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از شناسایی ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان خبر داد.
با توجه به شیوه و شگرد زن جوان، مشخص شد که شقایق، همان سارق سریالی زنان و مردان کهنسال است. با این احتمال، شکات با شقایق مواجهه حضوری شدند و زمانی که از سوی آن‌ها شناسایی شد، زن سارق به سرقت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد.
سارقان، زنانی بودند که در میان جمعیت خود را به افراد مختلف نزدیک کرده و دست به سرقت‌های سریالی می‌زدند. بیشتر سرقت‌ها نیز در شمال و شمال‌غرب پایتخت رخ داده بود. در تمام سرقت‌ها نیز زنان سارق، چهره خود را پوشانده بودند و ماسک می‌زدند؛ بنابراین چهره‌شان قابل شناسایی نبود. سرقت‌های این باند تمامی نداشت و هر روز به تعداد شاکی‌ها افزوده می‌شد.
در حیطه پزشکی، غربالگری به عنوان یک برنامه یا راهبرد بررسی جمعیت در رابطه با یک خطر تهدیدکننده سلامت با شناسایی افراد در معرض خطر تعریف می‌شود که هدف آن شناسایی زودرس برای انجام مداخله یا مدیریت پیش هنگام ابتلا به یک بیماری و عوارض ناشی از آن است؛ بنابراین تست یا روش انجام غربالگری لازم است که دارای ویژگی‌های خاصی باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حساس بودن تست، قابلیت تکرارپذیری و ارزان بودن آن اشاره کرد.
مشخص نیست که آیا نوشیدن شیر گاو‌هایی که از شاهدانه تغذیه می‌کنند واقعاً منجر به اثرات روان‌گردان در انسان می‌شود یا خیر، اما محققان به وضوح نشان می‌دهند که سطوح کانابینوئید‌هایی که آن‌ها شناسایی می‌کنند قطعاً می‌تواند در کودکان یا زنان شیرده مشکل‌ساز باشد.
درحالی که سالهاست نیروی انتظامی اعلام کرده مراکز اقامتی مسافران بدون مدرک شناسایی به خصوص بانوان را پذیرش کرده و بلافاصله اداره اماکن را مطلع کنند اما همچنان برخی، از این ضوابط آگاهی ندارند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد: ما تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ توانستیم هم عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کنیم؛ هم آنهایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت کرده و هم به قانون و مقدسات توهین کردند؛ آنها خودشان می دانند چه مجازات هایی هم در انتظار آنها است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ