اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته قرار است امسال ۵۰۰ تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در مزارع گرمابی تولید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان یک زمین رقص باستانی طنین‌زا را در پرو کشف کرده‌اند که برای ایجاد یک صدای طبل‌مانند هنگام پا گذاشتن روی آن طراحی شده است؛ احتمالا این طراحی با آیین پرستش خدای رعد و برق مرتبط بوده است.
وزیر نیرو گفت: با افتتاح نیروگاه چمشیر برق شهری ۵۰۰ هزار نفری تامین می‌شود که با انرژی پاک بدون مصرف سوخت فسیلی امکان تولید برق را فراهم کرده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
با کاهش ذخایر تسلیحاتی اروپا در اثر جنگ‌افروزی در اوکراین، بروکسل بودجه بیشتری را به منظور تولید تسلیحات نظامی بیشتر اختصاص داد.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
میانگین ارزبری تولید خودروی داخلی ۲ هزار و ۶۵۰ دلار و خودروهای مونتاژی ۴ هزار و ۵۰۰ دلار است؛ البته حداکثر ارزبری داخلی ها ۴.۷ هزار دلار و حداکثر ارزبری مونتاژی ها ۱۹.۲ هزار دلار بوده است.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
روسیه کاهش داوطلبانه تولید نفت خود را تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تولید روزانه پنج هزار و ۵۰۰ تن تا شش هزار تن زباله در شهر تهران خبر داد.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق حمایت ۵۰۰ میلیارد ریالی از شرکت تولید کننده واکسن مبتنی بر mRNA علیه کرونا داشته است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند از تولید روزانه پنج هزار و ۵۰۰ تن تا شش هزار تن زباله در شهر تهران خبر داد.
ابرستاره پرتغالی با شرکت مشهور ساعت سازی برای تولید ساعت با برند CR7 به توافق رسید.
۵۰۰ هزار هکتار دیمزار کم‌بازده به کشت گونه‌های پایا و چند ساله در قالب طرح تحول و احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه مرتعی تبدیل می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت ۵۰۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز تا سال ۱۴۰۸ خبر داد
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از تولید قطعی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم درسال زراعی گذشته در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید نسبت به سال قبل با رشدی ۳.۵ میلیون تنی روبه‌‎رو بوده است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: برای اولین بار مجوز پرورش ۵۰۰ تن ماهی در قفس در آب‌های ساحلی خوزستان صادر شده و در مجموع ظرفیت تولید در استان به بیش از ۹هزار تن است.
جلفا- شهرستان جلفا با داشتن ۵۰۰ هکتار باغ انار و ۱٠٠ هکتار انجیر قطب تولید انار و انجیر در آذربایجان شرقی به شمار می رود.
جلفا- شهرستان جلفا با داشتن ۵۰۰ هکتار باغ انار و ۱٠٠ هکتار انجیر قطب تولید انار و انجیر در آذربایجان شرقی به شمار می رود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
منابع آگاه در در ائتلاف اوپک پلاس به رویترز گفتند که رایزنی‌های اعضای اوپک پلاس در خصوص کاهش سطح تولید در نشست پنجم اکتبر بر کاهش بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون بشکه در روز متمرکز شده است.
سردار سلامی: برنامه‌های مختلفی مثل استفاده از پیام رسان‌های داخلی و موتور جستجو در حال انجام است، که دولت قبلی اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در این زمینه نداشت و حتی یکی از موسسات ما را، که به دنبال استقلال در فضای مجازی بود، ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد.
معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: ایران تولید ۹۵ درصد زعفران دنیا را در اختیار دارد اما سهم‌ کشور ما در بازار مالی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ