تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایران در بسکتبال بانوان ، فینالیست مسابقات در آسیا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر قزاقستان برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای کاپ آسیا صعود کردند.
تیم ملی بسکتبال بانوان از روز یکشنبه به مصاف حریفان خود در کاپ آسیا می‌رود به این امید که برای نخستین‌بار از دیویژن B این رقابت‌ها صعود کند.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست چین شد تا صعودش به مرحله نهایی قطعی شود.
نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و با تداوم صدرنشینی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.
در نخستین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در چین، نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.
تیم فوتسال پالما در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا برابر خاین شکست خورد.
تیم شهداب ایران با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که دو ورزشکار رشته آلپاین موفق به راه یابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان می شوند
مهدی هاشمی‌نسب در نخستین روزهای 50 سالگی با شکستی تلخ از تبریز به اهواز برگشت.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
تیم تنیس روی میز زنان ایران برای نخستین بار درتاریخ به رتبه زیر ۴۰ دنیا صعود کرد و در جایگاه ۳۵ تیم‌های ملی قرار گرفت.
تیم تنیس روی میز زنان ایران برای نخستین بار درتاریخ به رتبه زیر ۴۰ دنیا صعود کرد و در جایگاه ۳۵ تیم‌های ملی قرار گرفت.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال هلند برابر آمریکا به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود.
در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال هلند برابر آمریکا به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
تیم ملی فوتبال استرالیا که نخستین دیدار خود در جام بیست و دوم را واگذار کرده بود، با پیروزی برابر تونس به صعود امیدوار شد.
تیم‌ملی انگلیس در صورت پیروزی مقابل آمریکا به نخستین تیم صعود کننده تبدیل می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی موفق شد با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.
مرحله مقدماتی نخستین تور ملی والیبال ساحلی زنان ایران امروز (شنبه نهم مهر) با 24 مسابقه پیگیری شد و 16 تیم برتر صعود کننده مشخص شدند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ