ژاپن با فرمولی شگفت انگیز و باورنکردنی توانست 4 گل به اسپانیا زده و به عنوان سرگروه به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
با برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر مشخص شد که محمد ربیعی در هفته ششم باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.
مدافع باتجربه استقلال با پایان قراردادش از این تیم جدا شد و به تیم دیگری خواهد رفت.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه با کاشانی و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کرد.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت:‌ عملکرد و نتایج تیم ملی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر، حضور هیچ‌کس در کادر فنی قطعی نیست.
محمدجواد رحیمی، مدیرعامل هوادار می‌گوید این باشگاه پروسه ساختارسازی را انجام می‌دهد و قرار نیست از بعد از دو، سه سال از گردونه خارج شوند.
استقلال یک هفته بعد از شکست مقابل تراکتور در لیگ برتر، یک بار دیگر مقابل این تیم قرار می گیرد.
تیم والیبال پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر زنان به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و در صدر جدول باقی ماند.
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از پنالتی اعلام شده به سود آرژانتین و پیروزی این تیم برابر کرواسی چندان راضی نیستند.
کایل واکر، مدافع باتجربه تیم ملی انگلیس، رویارویی با کیلیان امباپه را دشوار توصیف می کند.
مارک روته، نخست وزیر هلند، پس از برتری مقابل تیم گرگ برهالتر، رئیس جمهور آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.
ادواردو کاماوینگا رویای حضور در ترکیب ثابت رئال و تیم ملی فرانسه را در سر دارد و گفت که دوست ندارد همیشه یک تعویضی طلایی باشد.
موزیک ویدئو «جام جهان‌نما» همزمان با برگزاری بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در مسابقات جام‌جهانی فوتبال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد.
یورگن کلوپ هنوز توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار نگرفته است و آنها حتی او برای ناکامی او دلیل‌تراشی می‌کنند، اما مقطع حیاتی یک هفته دیگر در انتظار او است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از بازیکنانی که در فهرست جام ملت‌ها قرار گرفتند، دفاع کرد.
بازیکن تیم فوتبال الاهلی قطر می‌گوید باید فضای آرامش پیرامون تیم ملی در فاصله کوتاه تا جام جهانی ایجاد شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید وقتی این تیم مجبور به سه روز بازی در هفته باشد، ارلینگ هالند در هر سه بازی به میدان نمی‌رود.
با بازگشت سعیدی فر به تمرینات استقلال حالا این دروازه بان می‌تواند در هفته نخست لیگ برتر مقابل سپاهان در لیست تیم قرار بگیرد و ذخیره سیدحسین حسینی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ