تیم ملی مراکش روز گذشته، تاریخی ترین لحظه خود در جام جهانی را با شکست دادن اسپانیا و صعود به یک چهارم نهایی رقم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند زائوربک سیداکوف فرصت جبران شکستش مقابل تیمور بیژیف را خواهد داشت، اما سایت معتبر آمریکایی به باخت داخلی قهرمان المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
پیشکسوت دوومیدانی به موضوع انتصاب‌های زیاد در فدراسیون این رشته طی هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند. هر چند او پشتوانه پیروزی در جهانی ۲۰۲۱ را داشت، اما روز مسابقه در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
این رویداد نجومی شگفت‌انگیز هر ۱۰ سال یک‌بار رخ می‌دهد و زمانی ظاهر می‌شود که ماه از بین خورشید و زمین عبور کند. مسیرِ کسوف ترکیبی امسال از اقیانوس منجمد جنوبی آغاز شده، از شمال غربی استرالیا، تیمور شرقی، و بخش شرقی جزایر اندونزی عبور کرده و در اقیانوس آرام غربی به پایان رسید.
مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست 2 بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
تیمور بیژیف و ماگومد کوربانوف از جمله کشتی‌گیران عنوان‌دار روسی هستند که این هفته همراه با گاتسالوف به ایران خواهند آمد.
تیمور محمدی گفت: معضل خشکسالی و کم آبی سبب شده تا کشت دانه های روغنی در کشور انجام نشود. همچنین بخشی از این چالش به دلیل مکانیزه نبودن بخش کشاورزی است.
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
تیمور غیاثی می‌گوید در جریان رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشکاه‌های کشور رکوردهای ثبت شده سالم بوده است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در بهترین موقعیت در نقش گلزن برای این تیم ظاهر شد.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
تهران این بار قرار است در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم حدود دو ماه در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفتند.
تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشته‌اید، گفت: با بچه‌ام ملاقات داشتیم نمی‌شود دروغ گفت. همیشه زنگ می‌زند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است
سردار سید تیمور حسینی گفت: طبق برآورد‌ها ۱۷ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور داریم که شامل ۴۷ درصد از وسایل نقلیه می‌شود. بر اساس آمار گوناگون، نقص فنی خودرو‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی ۵۰ درصد تصادفات تاثیرگذار است و اگر ایمنی خودرو مطلوب بود، این تصادفات به وقوع نمی‌پیوستند.
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
ایفاسرام اردکان با مجموعه ای از بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی در لیگ برتر والیبال حضور دارد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بدشانس بودیم و نتیجه باید جور دیگری رقم می‌خورد.
سعید صادقی و مهدی ترابی می‌توانند در افتتاحیه لیگ برای پرسپولیس جور خط حمله این تیم را بکشند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ