رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
به نظر می‌رسد گرمای شدید هوا به زمین چمن نقش‌جهان آسیب رسانده است.
بر اثر رانش زمین در ناگالند هند،دو سنگ غول پیکر با سقوط کامل روی دو خودرو باعث مرگ دو نفر شد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی زمین لرزه ۴.۹ ریشتری تا کنون ۱۷ مصدوم بر جای گذاشته است.
فیلم جدیدی لحظه‌ تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که هواداران خشمگین اسپانیول به بازیکنان بارسلونا حمله‌ور می‌شوند.
بر اثر وقوع سیل و رانش زمین در رواندا، ۱۳۶ نفر جان خود را از دست داه‌اند.
سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
رسانه ها از وقوع زمین لرزه مهیبی در پاکستان و افغانستان خبر می دهند.
در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
ماجراهای تکراری زمین خوردن «جو بایدن» در پله‌های هواپیما امروز هم تکرار شد.
لحظه وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری در هاتای ترکیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری جدید از وقوع زمین لرزه در شهر قهرمان ماراش ترکیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پورتو در شبی که مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند، با نتیجه ۲-۰ مقابل ویزلا به برتری رسید. طارمی پایه‌گذار این گل از نیمه زمین بود و بعداز دادن پس اول، به محوطه جریمه اضافه شد و خودش گل را به ثمر رساند
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
مقامات دولت مالزی اعلام کردند تعداد قربانی‌های رانش زمین در نزدیکی پایتخت این کشور به ۱۹ نفر افزایش یافته است.
زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، نزدیکی استانبول ترکیه را به لرزه درآورد.
زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، نزدیکی استانبول ترکیه را به لرزه درآورد.
در دقایقی از فیلم که همه دیدند زمین خورده و در کمتر از ۲ دقیقه بهیار بالا سرش حاضر شده و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.
پس از اینکه ایران از پایگاه‌های موشکی زیرزمینی سپاه پاسداران رونمایی کرد، شنبه گذشته ارتش این کشور نیز تصاویری از یک پایگاه فوق سری پهپادی که به عمق صدها متر زیر زمین است، منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ