ریکاردو ساپینتو دلیل زخم ایجاد شده روی ساق پای خود را زمین خوردن اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید سرمربی یونانی این تیم رقابت فشرده‌ای را میان بازیکنان جوان و با تجربه ایجاد کرده است.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد ترس از دست رفتن زندگی مشترک باعث شده تا در مورد جرمی که مرتکب شده دروغ بگوید.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
زنبور‌ها مفهوم صفر را می‌فهمند. آن‌ها می‌توانند جمع و تفریق کنند و حتی بهتر از سگ‌های موادیاب مین‌های زمینی را کشف کنند. برخی از زنبور‌های گرده (bumblebee) می‌توانند فوتبال بازی کردن را فرا بگیرند. آن‌ها می‌توانند تجربیات خوب و بد را به خاطر بیاورند و این یعنی دارای نوعی از شعور هستند.
هافبک تیم ملی فوتبال روسیه گفت: بازی‌های ایران را در جام جهانی تماشا کردم و مقابل این تیم کار سختی داریم.
سرمربی پیکان معتقد است شایسته پیروزی بودند و با مدیریت بازی توانستند به گل دوم برسند.
زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!
شرکت CSSCهایژوانگ چین از بزرگترین توربین بادی دریایی رونمایی کرده که تیغه های آن ۱۲۸ متر یا معادل ۷ زمین فوتبال است و می توان ۱۸ مگاوات برق تولید کند.
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
مسعود معینی به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال که جلوی پله بازی کرده خاطرات جالبی از این اسطوره فقید دارد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا ۲۰ دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی استقلال به دلیل بازی ندادن به چند بازیکن آنها را بی انگیزه کرده، گفت: او نباید انتظار داشته باشد بازیکن در دقایق پایانی به زمین بیاید و معجزه کند.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که بعد از ۴۰۰ روز اولین بازی رسمی را انجام دادم.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ