سازمان حشد شعبی عراق از آغاز عملیات امنیتی در شهر «آمرلی» در استان صلاح الدین و روستاهای اطراف آن با هدف پاکسازی بقایای گروه تروریستی داعش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای حشدشعبی عملیات پاکسازی مناطقی در نزدیکی رود دیالی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را آغاز کردند.
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستور آغاز عملیات برخورد با معترضان سوری و اجرای پروژه نصب توربین‌های بادی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را داد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان از آغاز عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
در پی تلاش‌های نافرجام برای کودتا علیه دولت منتخب در قرقیزستان، ۱۱۰ سرباز و مقام دولتی طی این عملیات دستگیر شدند و کمیته دولتی امنیت ملی این کشور تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است.
حشد شعبی عراق از آغاز عملیاتی امنیتی در استان صلاح الدین کشور خبر داد که با هدف تامین امنیت مناطقی از این استان انجام شده است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که ماموریت این کشور در مقایسه با آغاز عملیات نظامی در اوکراین کاملا دستخوش تغییر شده است.
نیروهای حشدشعبی با مشارکت ارتش عراق یک عملیات امنیتی برای شناسایی عناصر تروریست در استان الانبار را آغاز کردند.
نیروهای حشد شعبی امروز دوشنبه از آغاز عملیات امنیتی گسترده در منطقه العیث در استان صلاح‌الدین خبر دادند.
بنا به اعلام تارنمای خبری ئولکه. آذ، در این رزمایش اقدمات یگان‌های توپخانه، پدافند هوایی، ارتباطات و امنیت و نیز میزان آمادگی ستاد برای عملیات رزمی و سازماندهی نیروها مورد ارزیابی قرار گرفت.
منابع محلی در عراق امروز یکشنبه از آغاز عملیات گسترده امنیتی نیروهای حشد شعبی در مناطق وسیعی از غرب استان نینوا خبر دادند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد از فردا یکشنبه عملیات جدید تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس اشغالی آغاز کند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید به آغاز یک عملیات نظامی دیگر علیه غزه کرد.
حشد شعبی در راستای تثبیت امنیت در مناطق گسترده ای از استان دیالی، عملیاتی گسترده را از سه محور در این منطقه آغاز کرد.
مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق اعلام کرد که هشتمین مرحله از عملیات علیه تروریست های داعش در استان نینوا آغاز شد.
نیروهای ارتش عراق با مشارکت حشد شعبی عملیات امنیتی جدیدی را علیه بقایای داعش در محورهای غربی و جنوبی موصل آغاز کردند.
تیپ ۴۰ حشد شعبی عراق از امروز یکشنبه عملیات امنیتی جدیدی را در راستای پاکسازی اطراف رودخانه زاب در استان کرکوک، آغاز کرده است.
دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.
حشد شعبی عراق از آغاز عملیات امنیتی پیش دستانه در مناطق مختلف استان نینوا علیه هسته های خفته گروه تروریستی داعش خبر داد.
احمد موسی گفت که نیروهای الحشد العشایری به منظور تعقیب بقایای عناصر تروریستی داعش، عملیات جدیدی را در منطقه حوض شروین واقع در شرق استان دیالی آغاز کردند.
یکی از فرماندهان حشد عشایری عراق از آغاز عملیاتی از سه محور برای تامین امنیت جاده زمینی میان دیالی و بغداد خبر داد.
حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را با هدف نابودی مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی و پیگرد عناصر داعش در استان نینوی آغاز کرد.
فرماندهی عملیات بصره حشد شعبی امروز شنبه از آغاز طرح ویژه امنیتی در ایام اربعین حسینی خبر داد.
عملیات احداث کلانتری در محله رضویه منطقه ۱۵ با هدف تأمین آسایش و امنیت شهروندان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ