عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد گاو و گوساله پروار شده در بهار ١٤٠٢ نزدیک به ٤٩٣ هزار رأس برآورد شد که نسبت به بهار سال قبل ۲۳.۳ درصد افزایش داشته است.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
اهواز - رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات خوزستان از شروع پرورش ماهیان دریایی در قفس برای نخستین بار در استان خوزستان خبر داد.
رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه معلمین پرورش دهنده نسل آینده جامعه هستند، گفت: اگر به این قشر توجه نشود برای اداره کشور در سالیان آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.
خاک سیاره سرخ حاوی نمک‌های پرکلرات است که برای گیاهان، سمی در نظر گرفته می‌شود. با وجود این، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که برنج اصلاح‌شده ژنتیکی می‌تواند در رگولیت مریخ رشد کند. این پژوهش جدید نشان می‌دهد که برنج اصلاح‌شده ژنتیکی روزی می‌تواند نخستین ساکنان مریخ را تغذیه کند.
هندیجان- با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتمع پرورش میگوی شهدای هندیجان به بهره‌برداری رسید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.
وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی درباره بدحالی برخی دانش آموزان ارائه داد و گفت: فرزند من مدرسه دولتی درس می‌خواند و همچنان در کلاس حاضر می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان و دستگیری عوامل مسمومیت توضیح داد.
ایذه- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پیگیری واگذاری زمین به اداره کل شیلات خوزستان برای احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری بخش سوسن ایذه در دستورکار شیلات استان قرار گرفت.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
فهرست تیم ملی پرورش اندام ایران جهت حضور در مسابقات مستریونیورس در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ اعلام شد.
پدر دانش‌آموز همان ابتدا تاکید کرد که معلم پرورشی مدرسه به‌طور مستقیم با شلنگ به صورت فرزندش زده و سه روز بعد، مدیر مدرسه که حتی تصویر منتشر شده را ندیده می‌گوید که تنبیه در کار نبوده و معلم از روی شوخی ضربه‌ای به دانش‌آموز به اسم علی محمدزهی وارد کرده که به دلیل بی‌احتیاطی خود دانش‌آموز، ضربه به صورتش خورده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: متأسفانه مدارس دولتی ما وضعیت مناسبی ندارند. بهترین مدارس ما مدارس پژوهنده هستند.
محققان یک شرکت دانش بنیان اقدام به پرورش آرتمیا به عنوان محصول استراتژیک حوزه آبزیان با آبهای شور و پساب آب شیرین کن ها کردند.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
نمایندگان ایران موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ در روز سوم رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان شدند.
نمایندگان کشورمان موفق به کسب سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز در روز نخست رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام شدند.
زنگ استکبار ستیزی با حضور وزیر آموزش و پرورش به دست فرزند شهید مدافع حرم نواخته شد.
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان رسید.
این توفیق درحالی بود که طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی هرتیم می‌توانست تعداد بدنسازهای نامحدود و بیشتری در تیم خود بگنجاند اما عدم اطلاع رسانی درست این مهم رو از تیم ملی ایران محروم کرد و تعداد مدال‌آوران ایرانی را کاهش داد.
ملی‌پوشان پرورش‌اندام ایران به 6 مدال در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافتند.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
به اعتقاد دکتر ملک‌نیا روانشناس کودک و نوجوان، این سبک فرزند پروری آسیب جدی را برای رشد طبیعی کودک به همراه دارد چراکه والدین کنترل‌گر در جریان رشد کودک سعی دارند به بهترین نحو فرزند خود را بزرگ کنند و به‌نوعی در فرزند پروری کمال‌گرایی دارند. آن‌ها از اینکه فرزندشان دچار خطا شود، می‌ترسند و سعی می‌کنند در تمام امور فرزندشان کنترل افراطی داشته باشند. در تمام موقعیت‌ها به‌جای فرزندشان تصمیم می‌گیرند و استقلال او را نادیده می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ