هندیجان- با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتمع پرورش میگوی شهدای هندیجان به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.
صیادی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور گفت:بیش از ۸۵درصد قطعات وتجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولیداین شرکت‌ها و تولید بار اول تأمین می‌شود.
صیادی با تأکید بر تعامل مثبت بین دانش‌بنیان‌ها و بزرگ‌ترین مرکز تولید گاز کشور گفت:بیش از ۸۵درصد قطعات وتجهیزات پالایشگاهی پارس جنوبی با محوریت تولیداین شرکت‌ها و تولید بار اول تأمین می‌شود.
ساعت ۱۵ امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه مجتمع نگین واقع در خیابان معالی‌اباد شیراز پلمب شد.
مجتمع اوپال از ساعتی قبل مجددا بازگشایی شد و در پستی اینستاگرامی این خبر را اعلام کرد و نوشت: منتظر شما میهمانان عزیزمان هستیم
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه با ارسال روزانه ۱۰ هزار تن محصول تولیدی اتان به پتروشیمی‌های مستقر در منطقه، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده خوارک صنایع پایین‌دستی کشور است.
اجرای دو طرح از جمله ارائه خدمات پزشکی به دانش آموزان و فرهنگیان بازنشسته در راستای همکاری بین مجمع خیرین، سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش مطرح شد.
مجموعه اپال به علت‌عدم توجه و تمکین به تذکرات صادر شده و اخطار پلمب اعلام شده، پلمب شد.
به دستور اداره اماکن، یکی از مراکز تجاری تهران روز سه شنبه پنجم اردیبشهت ۱۴۰۲ به دلیل عدم رعایت حجاب و شئونات پلمب شد.
ایذه- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پیگیری واگذاری زمین به اداره کل شیلات خوزستان برای احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری بخش سوسن ایذه در دستورکار شیلات استان قرار گرفت.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
کمیته انضباطى فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام در واکنش به اتفاقات رخ داده در مجمع انتخاباتى هیئت استان آذربایجان شرقى تشکیل جلسه مى‌دهد.
محمد نبی حسنوند تلف شدن یکی از گوزن‌های مرکز احیا و پرورش گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان را تایید کرد و افزود: دلیل تلف شدن این گوزن در دست بررسی است.
خرم‌آباد- یکی از گوزن‌های مرکز احیا و پرورش گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان تلف شد.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان برای بررسی مشکلات این حوزه خبر داد.
مجتمع مهر و ماه قم پس از اخذ ضمانت‌های لازم شامگاه یکشنبه توسط مسئولان قضایی این استان فک پلمب شد.
در گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با امضای تفاهم‌نامه‌ای به شورای پژوهشی سازمان ایمیدرو پیوست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما اروپایی‌ها که ادعا دارید، مدافع حقوق زن هستید، یک نفر مانند زینب کبری سلام الله علی‌ها بیاورید، ما افتخارمان زینبی بودن است، زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، زنانی خودفروخته، تن‌محور به تعبیر خودتان، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند که هیچ جامعه صالحی از آن‌ها پرورش پیدا نمی‌کند و شما جنایتکار هستید که زن بی‌ارزش را جایگزین زنان ارزشمند می‌کنید و شما خیانتکار به بشریت هستید.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در پی سفر رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به منطقه آبادان و خرمشهر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان تصویب شد.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام، اجرایی شدن سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و توسعه و تبدیل صنعت گردشگری به عنوان یکی از پیشران‌های رونق اقتصادی را بررسی کردند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کشتار ده‌ها کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: پویشی به نام «به کدامین گناه کشته شدند» راه‌اندازی شد و به مجامع جهانی هم این موضوع را منعکس خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ