وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان و دستگیری عوامل مسمومیت توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان آب با فشار بسیار زیاد قدرتی باورنکردنی دارد که می تواند هر جسمی را به دو نیم تبدیل کند:
در این ویدئو می بینیم که ببر و شیر در برابر یک سگ حالت ترس به خود می گیرند و وارد جدال با این حیوان نمی شوند.
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.
شکستن ساخه درخت جان پلنگ را نجات و طعمه شیر را فراری داد!
ویدئویی که دراز کشیدن یک پسربچه روی مار پیتون غول پیکر را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این پسربچه در حالی که روی مار لم داده، مشغول بازی با تلفن همراهش دیده می شود.
دروازه‌بان سابق فولاد قصد داشت مانع از کسب امتیاز این تیم در زمین گل‌گهر شود.
شتر‌ها به شکل معمول حیواناتی رام و آرام هستند، اما در برخی اوقات خشمگین می‌شوند و به هر موجود زنده‌ای می‌توانند آسیب بزنند. در این ویدئو نیز می‌توانید لحظه‌های عصبانیت شتر‌ها در مقابل انسان‌ها و پایین انداختن شان را مشاهده کنید.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در پخش زنده برنامه صف اول به سرفه افتاد.
این فیلم را علی غلامرضاپور در جنگل‌های هیرکانی مازندران گرفته است.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
دختر ۵ ساله رونالدو درحال یادگیری زبان عربی است و به نظر می‌رسد که در تلفظ روز‌های هفته به زبان عربی مسلط شده است.
ابتدا برای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند. اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
ویدئویی جذاب از سبقت خودروهای ایرانی بنز و سمند در برف در فضای مجازی وایرال شده است
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
این ویدیوی عجیب که در ماسایی مارا ثبت شد، نمایی از ایمپالای شوکه شده با شیری را نشان می دهد که با یک شکارچی راه می رفت و فرار نمی کرد. حاضران معتقدند که شیر احتمالا گرسنه نبود و فقط سعی داشت با ایمپالای بدبخت بازی کند.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
خبرنگار: این فقط جهت ثبت شدن است، شما دو دختر دارید، آیا اون‌ها به مدرسه میروند؟ سخنگوی طالبان: (مکث) البته که میرن خبرنگار: البته که میرن، دختران شما در دوحه به مدرسه میروند…
روایت سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه از خیس کردن نظامی آمریکایی وقتی فهمید مقابلش یک پاسدار ایستاده را ببینید.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
سرباز اوکراینی وقتی به سرباز روسی خوابیده زیر پتو نزدیک شد گفت: "عصر بخیر، من از اوکراین هستم".
رئیس جمهور آمریکا نه تنها از پراکندگی در افکار و عدم تعادل در گفتار رنج می برد بلکه حتی بدون کمک همسرش از پوشیدن یک کت نیز عاجز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ