خاک سیاره سرخ حاوی نمک‌های پرکلرات است که برای گیاهان، سمی در نظر گرفته می‌شود. با وجود این، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که برنج اصلاح‌شده ژنتیکی می‌تواند در رگولیت مریخ رشد کند. این پژوهش جدید نشان می‌دهد که برنج اصلاح‌شده ژنتیکی روزی می‌تواند نخستین ساکنان مریخ را تغذیه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
تعداد گاو و گوساله پروار شده در بهار ١٤٠٢ نزدیک به ٤٩٣ هزار رأس برآورد شد که نسبت به بهار سال قبل ۲۳.۳ درصد افزایش داشته است.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
اهواز - رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات خوزستان از شروع پرورش ماهیان دریایی در قفس برای نخستین بار در استان خوزستان خبر داد.
رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه معلمین پرورش دهنده نسل آینده جامعه هستند، گفت: اگر به این قشر توجه نشود برای اداره کشور در سالیان آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.
پاسخگویی نامناسب و عدم شفافیت وزارت آموزش و پرورش، معلمان را در سال ۱۴۰۱ آزار داد و موجب شد بسیاری از آنان در برخی از موضوعات خود با وزارتخانه در بلاتکلیفی به سر برند.
هندیجان- با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتمع پرورش میگوی شهدای هندیجان به بهره‌برداری رسید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.
ایذه- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پیگیری واگذاری زمین به اداره کل شیلات خوزستان برای احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری بخش سوسن ایذه در دستورکار شیلات استان قرار گرفت.
فهرست تیم ملی پرورش اندام ایران جهت حضور در مسابقات مستریونیورس در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ اعلام شد.
برخی تصور کرده‌اند چوب حراج آموزش و پرورش قرار است بر سر اردوگاه‌هایی چون منظریه یا مناطق خوش آب‌و‌هوای دیگر فرود آید. اما حدس زده می‌شود می‌خواهند زمین بسیار با‌ارزش کانون زبان ایران متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در شهرک غرب بالای خیابان حسن سیف بفروشند تا یک برج دیگر بالا برود.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان اقدام به پرورش آرتمیا به عنوان محصول استراتژیک حوزه آبزیان با آبهای شور و پساب آب شیرین کن ها کردند.
فدراسیون فوتبال ژاپن بخشی از پاداش حاصله از جام جهانی را بین مدارس فوتبالی که در تیم‌ملی نماینده داشتند، تقسیم خواهد کرد.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
قم- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده‌ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می‌زنند.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: برای اولین بار مجوز پرورش ۵۰۰ تن ماهی در قفس در آب‌های ساحلی خوزستان صادر شده و در مجموع ظرفیت تولید در استان به بیش از ۹هزار تن است.
نمایندگان ایران موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ در روز سوم رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان شدند.
نمایندگان کشورمان موفق به کسب سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز در روز نخست رقابت‌های جهانی پرورش‌اندام شدند.
سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده و منتقد ادبی ادبیات کودک و نوجوان نوشت: خبر کوتاه و کوبنده بود. قرار است که کتابخانه‌های کانون را واگذار کنند. کانون بدون شک مهم‌ترین برند ایرانی در موضوع کودکان و نمادی از همه آن چیز‌هایی است که ما عمر خود را پای آن گذاشته‌ایم. ما نویسندگان کودک و نوجوان حتی اگر پای‌مان را هم در کانون نگذاشته باشیم، نسبت به کانون علاقه و حتی تعصب داریم. تعرض به کانون به معنای حمله به همه کسانی است که برای بچه‌ها می‌نویسند و می‌کوشند و می‌اندیشند.
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان رسید.
این توفیق درحالی بود که طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی هرتیم می‌توانست تعداد بدنسازهای نامحدود و بیشتری در تیم خود بگنجاند اما عدم اطلاع رسانی درست این مهم رو از تیم ملی ایران محروم کرد و تعداد مدال‌آوران ایرانی را کاهش داد.
ملی‌پوشان پرورش‌اندام ایران به 6 مدال در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافتند.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ