عباس آقایی، هافبک سابق پرسپولیس، از رمز و راز قهرمانی تیم پرحاشیه افشین قطبی پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۳ مرداد ماه را بخوانید.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
یک فیزیکدان ایتالیایی به نام کارلو رووِلی، در کتابی با عنوان «نظم زمان» پیشنهاد می‌دهد که ادراک ما از زمان ـ این حس که زمان همیشه رو به جلو در حرکت است ـ می‌تواند ناشی از فرافکنی‌های فردی ما باشد. هرچه باشد، وقتی در کوچک‌ترین مقایس به واقعیت نظر می‌کنیم (حداقل استفاده از معادله‌ها جاذبه کوآنتومی)، زمان ناپدید می‌شود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۷ خرداد را بخوانید.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.
دکتر کریستوفر دی گاردنر، استاد پزشکی در دانشگاه استنفورد گفت: انبوه رژیم‌های غذایی و اطلاعات نادرست پیرامون ما هستند و ممکن است به درستی در مورد تغذیه سالم برای قلب راهنمایی نشویم و احساس شود زمان یا آموزش لازم برای ارزیابی رژیم‌های مختلف وجود ندارد.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سامانه باور ۳۷۳ طی یک کار علمی و شبانه‌روزی ساخته شد، گفت: ما توانستیم طی یک کار فوق‌العاده در مدت زمان ۱۶ ماه، بُرد ۱۵۰ کیلومتری سامانه باور ۳۷۳ را به بیش از ۳۰۰ کیلومتر ارتقاء دهیم.
یورگ ماسن استاد دانشگاه اوترخت هلند در بیانیه‌ای در سال ۲۰۲۱ گفت: «ما با دوربین به چندین باغ وحش رفتیم و درکنار محوطه حیوانات منتظر خمیازه کشیدن حیوانات بودیم. "این پژوهش کاری دشوار، زمان بر و بسیار طولانی بود. "
راه‌شیری کهکشانی متنوع با سیارات فراخورشیدی بسیار متفاوت است. اخترشناسان در زمان نگارش این مقاله حدود ۵۳۰۰ جهان خارج از منظومه شمسی را کشف و تایید کرده‌اند که تعداد گزینه‌های تاییدنشده تقریبا دو برابر بیشتر است.
رئیس جمهور گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه است.
محققان با امید اینکه پیامی از بیگانگان پیدا کنند، امواج رادویی کیهان را اسکن می‌کنند. از آنجایی که کهکشان بسیار وسیع است، یک سوال کلیدی برای دانشمندان این است که دقیقا کجا به دنبال تماس با بیگانگان بگردند.
یک عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی ما استفاده از مربی خارجی در تیم ملی است که جذب آن دو سه ماه زمان می‌خواهد.
آمنه تعریف می‌کند چهارسال است که هیچ جراحی روی او انجام نشده است و برای یک بیمار دچار سوختگی، چهارسال زمان زیادی است و دست‌ها، صورت و مو‌های سرش به جراحی نیاز دارند: «مدت زیادی منتظر ماندم که پزشکم از خارج برگردد. حالا که برگشته و می‌گویم برایم تیشو بگذار، می‌گوید سطح سوختگی صورت تو آنقدر زیاد است که اصلا نمی‌شود از تیشو استفاده کرد. اگر بانک پوست داشتیم، می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.»
روح الله ایزدخواه گفت: قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است؛ افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات و یک ماه اخیر حواله ندهید. زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است.
رییس انجمن انبوه‌سازن استان تهران گفت: در یک سال و سه ماه گذشته با نوعی از دست دادن زمان در طرح نهضت ملی مسکن مواجه شدیم؛ به پیشنهادات سازندگان نیز برای تامین منابع مالی این پروژه توجه نشد و ما نتوانستیم با مسئولان دور یک میز بنشینیم و صحبت کنیم.
احمد عبدالله زاده یکی از کاپیتان های فولاد می گوید که آنها در زمان تعطیلات لیگ، فرصت بازسازی تیم را دارند.
کشف تدفین یک نوزاد ۱۰ هزار ساله برای اولین بار ایده‌ای از چگونگی حمل نوزادان در آن زمان به ما می‌دهد.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ