درگیری و اخراج ساپینتو در یک بازی دوستانه اروپایی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
احسان ده پهلوان پدر دختران ووشوکار که از سالن مسابقات قهرمانی کشور زاهدان اخراج شده اند توضیحاتی را ارائه کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به شایعه درگیری بازیکنان این تیم پس از شکست در دربی فینال جام حذفی واکنش نشان داد.
درگیری شدید و باورنکردنی ساپینتو با هواداران پرسپولیس در کنار زمین بعد از اخراج از زمین
سرمربی استقلال به دلیل اعتراض به داور بازی با پرسپولیس اخراج شد و از سوی هواداران پرسپولیس به سمت او بطری پرتاب شد.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
درگیری و زد و خورد شدید مربیان مس شهربابک در پایان بازی با سایپا به اخراج دو مربی این تیم منجر شده است.
اخراج ساکت الهامی از کنار زمین، تنها حاشیه بازی دیروز هوادار و مس رفسنجان در جام حذفی نبود.
فیلمی از لحظه اخراج ساپینتو از نیمکت استقلال و خوشحالی عجیب و درگیری در هنگام رفتن به رختکن را مشاهده می‌کنید.
مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار با تیم فوتبال نساجی در درگیری با احمد موسوی از زمین اخراج شد.
پس از درگیری اعضای کادر فنی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بین دو نیمه اخراج شد!
حضور تماشاگر در بازی استقلال و پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست این بازی مشکل ساز شد.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، در بازی مقابل فولام هم به حریف پنالتی داد و از زمین اخراج شد و هم در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.
اواخر این مسابقه در صحنه پنالتی منجر به گل برتری آبی‌پوشان پایتخت درگیری بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم سبب اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و سعید الهویی مربی گل گهر شد.
واکنش عجیب ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج را ببینید.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
روز یکشنبه، توماس توخل و آنتونیو کونته پس از دو درگیری فیزیکی در جریان تساوی دراماتیک ۲-۲ تاتنهام مقابل چلسی در استمفوردبریج از بازی اخراج شدند. این اولین باری نیست که در سال‌های اخیر مربیان لیگ برتر در کنار زمین با هم درگیر می‌شوند
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ