اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!
لاتزیو با انتشار بیانیه‌ای به اتهامات علیه چیرو ایموبیله پاسخ داد. پیر پائولو مارینو، مدیر و آندره‌آ سوتیل، مربی اودینزه، ایموبیله را متهم به تمارض و گرفتن پنالتی کرده بودند.
تمارض آن‌ها عالی بود. وقتی ما جعبه آشیانه را باز کردیم، به یک کلونی از مورچه‌های مرده برخوردیم؛ ولی ناگهان یکی از این مورچه‌ها کمی حرکت کرد. این نوع بی‌حرکتی دفاعی، تنها در میان چند گونه مورچه (آن هم در قالب یک یا چند مورچه و نه در قالب یک کلونی) دیده شده بود و تا به حال ندیده بودیم که یک کلونی از مورچه‌ها، همگی تمارض به مردن بکنند.
اصفهانی‌ها کاملا بی‌تاب قهرمانی در دوره بیست و دوم لیگ هستند و این موضوع را می‌توان حتی در رفتار احساسی و غیرحرفه‌ای امدادگران و دیگر اعضای آنها هم دید.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
مهاجم تراکتور پاسخ‌های جالبی به سوالات پیرامون پنالتی جنجالی داد.
معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از مدارس گفت: چند موردی که پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود.
باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای در مورد داوری بازی با استقلال موضع‌گیری کرد.
مهاجم استقلال معتقد است مدافع نساجی روی او خطای پنالتی کرده و داور باید این صحنه را پنالتی می‌گرفت.
در دقایق ابتدایی بازی سپاهان و پرسپولیس، برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری پنالتی اعلام شد.
شب گذشته در بازی پی اس جی و مارسی زمانی که تیم پاریسی صاحب توپ شد، نیمار نیز به شکل معجزه آسایی از مصدومیت درمان شد و به بازی برگشت.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد ویکتور اوسیمن تمجید و او را به دیدیه دروگبا تشبیه کرد.
یک پنالتی و یک صحنه مشکوک به پنالتی، داوری بازی سپاهان - استقلال را جنجالی کرد.
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: به دلیل بی‌تدبیری و تعارض منافع بعضی از افراد و روابط سیاسی ایران با کشور امارات درگذشته ۳ مدرسه از ۷ مدارس در امارات تعطیل شده‌اند.
واکنش کونسیسائو به تمارض و کارت قرمز طارمی
مهدی طارمی در دیدار دیشب مقابل اتلتیکومادرید روی صحنه‌ای که از نظر داور تمارض تشخیص داده شد، اخراج شد.
سرخیو کونسیسائو پس از پایان بازی در خصوص اخراج مهدی طارمی صحبت کرد.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است صحبت از اخراج و تمارض مهدی طارمی غیرمنصفانه است.
مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو به دلیل تمارض مقابل اتلتیکو کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد!
طی روز‌های گذشته تصاویر و فیلم‌هایی از حضور ۳ فرد پلنگ ایرانی در پارک ملی توران توسط محمد کلانتری، محیط‌بان پارک ملی توران ثبت و منتشر شد. انتشار این تصاویر در کنار اخبار امیدوارکننده حضور پلنگ در این زیستگاه، نگرانی‌هایی را نیز بابت حضور پلنگ در نزدیکی زیستگاه یوز و احتمال تعارض این ۲ گونه ارزشمند ایجاد کرد.
تیم فوتبال استقلال تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهد.
طوفان توئیتری علیه ستاره ایرانی شکل گرفته و طارمی باز هم به تمارض متهم شد! هواداران اسپورتینگ لیسبون در فضای مجازی به شدت از طارمی انتقاد کردند و طوفان توییتری راه انداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ