اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام نشریه معتبر اسپانیا، پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور گزینه اصلی هدایت تیم دپورتیوو لاکرونیا است و با استفاده از بند فسخ خود می‌تواند از باشگاه ایرانی جدا شود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: فصل بعد سه مربی با سابقه کار در لالیگا به پاکو خمز اضافه می شوند.
روزنامه معتبر اسپانیایی در گزارشی به دلایل تمدید قرارداد «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در ایران پرداخت.
سرمربی اسپانیایی نساجی در اولین مصاحبه خود در ایران، قاطعانه و محکم درباره تیم جدیدش صحبت کرد.
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمز» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.
رسانه عربستانی از گزینه شدن سرمربی تراکتور برای هدایت تیم ملی ایران به جای رنار خبر داد.
کاپیتان تیم جوانان ایران می‌گوید به دنبال کسب سهمیه جام جهانی از طریق جام ملت‌های آسیا هستند.
سرمربی تراکتور گفت در آینده وضعیت حضورش در تیم ملی ایران مشخص می‌شود.
محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.
محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: معتقدم مربیانی در ایران هستند که خیلی بیشتر از من زحمت کشیده‌اند و می‌توانند گزینه تیم ملی باشند. ‌
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
AS اسپانیا: پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران به خمز!
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
«پاکو خمز» که در حال حاضر هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز را بر عهده دارد و نتایج خوبی با این تیم به دست آورده، از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.
بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.
«پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده است، مدنظر باشگاه اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و ممکن است لیگ برتر ایران را به مقصد لیگ دسته دوم اسپانیا ترک کند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه الحاق ایران به سازمان شانگهای ایرادات و ابهاماتی داشت که به مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح، ارسال شد.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
سخنگوی شورای نگهبان ایرادات مصوبه مجلس در مورد بررسی دومرحله‌ای بودجه را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ