تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمز» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
آمار کارت‌های قرمز و زرد تیم‌های لیگ برتری در فصلی که گذشت در نوع خود قابل توجه است.
نامزد ریاست جمهوری ترکیه که در دور نخست انتخابات این کشور آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد، شروط خود برای حمایت از دو نامزد دیگر را مطرح کرد.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهدبخش قابل توجهی از برداشت‌های بی‌رویه کشور به وسیله چاه‌های مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود،
ارلینگ هالند با دبل برابر ساوتهمپتون، به آمار قابل توجهی دست یافت. او از چلسی در لیگ برتر یک گل بیشتر به ثمر رسانده است!
کاهش درخور توجه قدرت خرید مسکن در گزارش‌های ماهانه مرکز آمار از بازار اجاره هم قابل‌توجه است و رشد اجاره‌بها در ایران در ماه‌های گذشته بار‌ها خبرساز شده است. بر اساس گزارش مرکز آمار ایران اجاره‌بها در کشور در ماه اول زمستان، با همان نرخ رشد ماهانه ماه آخر پاییز، افزایش داشت. آمار رسمی نشان می‌دهد، تورم ماهانه ۲.۸‌درصدی اجاره در آذر، برای ماه دی نیز بدون تغییر، تکرار شد و تورم سالانه اجاره‌بها به حدود از ۵۰ درصد رسیده است.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
ثبت سه گل و یک پاس گل به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که سهرابیان چه مهره مهمی برای گل‌گهر به شمار می‌رود.
سایت آماری اوپتا به رکورد منحصربه‌فردی که طارمی در دیدار برابر انگلیس به نام خود ثبت کرد، پرداخت.
با توجه به آمار بازی‌های تیم ملی بسکتبال در انتخابی‌های جام جهانی، محمد جمشیدی بیش‌ترین زمان حضور در زمین را به خود اختصاص داده است.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی این قاره را منتشر کرد.
تیم ملی ایران با 37 گل زده و 2 گل خورده به دیدار فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
اداره آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد قیمت نان در این اتحادیه نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
آمار نشان می‌دهد در شروع فصل جدید آمار پر شدن صندلی‌های نوکمپ به 82 درصد رسیده که نسبت به فصل گذشته افزایشی قابل توجه دارد.
آمار دهه ابتدایی محرم سال جاری نشان می‌دهد با وجود برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، استقبال مخاطبین از سامانه تکیه، نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
این فیلم یکی از آثار قابل توجه کارنامه کاری رابرت ردفورد که پس از تماشا، در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و تماشاگر احتمالاً یکی از فیلم‌ها که رابرت ردفورد را در ذهنش تداعی می‌کند، این فیلم کمدی - جنایی خواهد بود؛ هرچند این فیلم اکران موفقی نداشت، این به آن معنا نیست که با فیلم خوبی طرف نیست. بسیاری از آثار باکیفیت سینما در اکران شکست خوردند.
در پایان باتوجه به آمار این پلتفرم، باید گفت در ۸ ماهی که از فعالیت پلتفرم همدم می‌گذرد، ضریب نفوذ همدم در روستاها و شهرهای کوچک قابل توجه است که می‌توان به ازدواج‌هایی در شهرستان‌های مروست، بازارجمعه، ششده، قهاوند و سامن اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ