هواداران تراکتور بعد از دریافت گل، شعار «عیبی یوخ» سر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پورحمیدی حالا باید اشتباهاتش را بپذیرد، کمر راست کند و برای پیدا کردن نسخه با اعتماد به نفس خود بجنگد.
عیسی آل‌کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس که به دلیل مسائل مالی از این تیم جدا شد، دقیقاً به همین خاطر نمی‌تواند در سپاهان بازی کند!
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد عیسی آل‌کثیر مشکلی برای حضور در دیدار هفته دوم این تیم برابر ذوب‌آهن نخواهد داشت.
با توجه به ترکیب سپاهان برابر فجر سپاسی و دیر اضافه شدن عیسی به اردوی سپاهان این بازیکن برابر تراکتور آغازکننده نیست.
جذب عیسی آل‌کثیر که فصل گذشته مقابل سپاهان گلزنی کرده بود، چیزی نبود که هواداران سپاهان انتظارش را داشته باشند.
جدایی آل کثیر از پرسپولیس باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شد. از طرفی بخشی از هواداران سپاهان از این خرید استقبال کردند و بخشی دیگر به انتقاد از جذب آل کثیر پرداختند.
عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به تیم سپاهان پیوست.
عیسی آل‌کثیر با سپاهان توافق کرد
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مبلغ 100 میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران، سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو واریز می شود.
استیون جرارد به خاطر تلاشش برای عربی حرف زدن، در شبکه‌های اجتماعی مسخره شده است.
عیسی حاجی‌اف: تیلور شانسی یزدانی را برد
عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید اتحاد و همدلی هواداران و تمام اعضای تیم به صورت زنجیروار باعث قهرمانی‌های سرخ‌ها شده است.
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
امر به معروف و نهی از منکر به شیوه حمید رسایی: به خانم بی‌حجاب و سلیطه گفتم بی‌حجابی تو از نظر من عیبی نداره، چون مردم رو یاد قبر و قیامت میاندازی./منبع: اعتماد آنلاین
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس عالی بوده است.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفت‌وگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود
عیبی که روزنامه اماراتی بعداز جدایی روی قائدی گذاشت
قضاوت دو مرحله دارد؛ اول تصور و دوم تصدیق. تصور، چون غیرارادی است و دست انسان نیست، عیبی ندارد و غیر اخلاقی نیست. البته بهتر آن است که از آن نیز در مراحل اول پرهیز شود، اما این تصور از جایی خطا و غیر اخلاقی می‌شود که ما تصور خود را تصدیق کنیم. چون تا وقتی گواه نداشته باشیم و مطلع نباشیم، نباید تصورات خویش را تصدیق کنیم.
به گفته سخنگوی اقتصادی دولت، مهار تورم همچنان از اولویت‌های ستاد اقتصادی دولت است و با تلاش دستگاه‌های اقتصادی دولت این اقدامات در حال انجام است. ما حال مردم را در زمینه وضعیت مسکن درک می‌کنیم و برای بهبود وضعیت، پیگیری ویژه‌ای را در دولت با تاکید رئیس‌جمهور در دستور کار داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ