بعد از آنکه پل پوگبا برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد مقامات فرانسوی اعلام کردند تحقیقات درباره احتمال اخاذی سازمان‌یافته از این ستاره یوونتوس را آغاز کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذار محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره‌های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید به زودی برای ادای توضیحات درباره پرداخت مالیاتش در دادگاه حاضر شود.
سه کشور اروپایی در نامه مشترکی خطاب به سازمان ملل اعلام کردند: خرابکاری که در خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه رخ داد، بی سابقه بوده است.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی عراق از اجرای تحقیقات از ۱۷ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.
برخی از انواع قرص‌های ضدبارداری می‌توانند بر سیستم قلبی-عروقی تأثیر بگذارد. به‌عنوان‌مثال، یک مطالعه نشان داد که انواع خاصی از قرص‌های ضدبارداری با تغییرات فشارخون مرتبط است. برخی از قرص‌های ضدبارداری حاوی استروژن ممکن است خطر ایجاد لخته خون در رگ‌ها را افزایش دهند. لخته‌های خون می‌توانند منجر به ترومبوز ورید عمقی شوند که بر جریان خون در اندام‌ها تأثیر می‌گذارد یا اگر به ریه‌ها برود باعث آمبولی ریه می‌شود.
با هدف پشتیبانی و حمایت موثر از تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی اولویت‌دار در حوزه طب و داروسازی سنتی؛ شبکه تحقیقاتی طب سنتی ایجاد شد و فعالیت‌های آن در یک همکاری مشترک توسعه یافت.
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
نام نیکلاس سارکوزی، رییس جمهور سابق فرانسه، در تحقیقات درباره فساد احتمالی که منجر به اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به کشور قطر شد مطرح شده است.
پلیس فرانسه تحقیقاتی را درباره بازی آنلاین نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، که به صورت زنده از شبکه توییچ پخش می‌شد آغاز کرده است.
باستانشناسان موسسه ملی تحقیقات باستان‌شناسی پیشگیرانه فرانسه (INRAP)، یک گورستان و معبد فرانسوی-رومی را در استان تاریخی برتانی در شمال‌غربی فرانسه کشف کرده‌اند که حاوی اشیاء باستانی بسیار جالب توجهی است.
آژانس غذا، محیط زیست و بهداشت حرفه‌ای فرانسه دریافت که آلودگی مترو این کشور سه برابر هوای بیرون است. تحقیقات در متروی لندن ذرات فلزی بسیار ریز را کشف کرد که به اندازه‌ای کوچک هستند که امکان قرارگیری در خون انسان را دارند.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه (centre national de la recherche scientifique) یا به اختصار CNRS؛ یک سازمان پژوهشی دولتی که اصلی‌ترین سازمان پژوهشی فرانسه و بزرگترین آژانس علوم بنیادی اروپا است.
در مورد انجمن ایران‌شناسی فرانسه، اما شرایط با BIPS فرق می‌کند. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجمن ایران‌شناسی فرانسه معطوف به ادبیات معاصر، سیاست معاصر و مسائل جامعه‌شناسی، مردم‌شناس و قوم‌نگاری معاصر بود. همه این مسائل، موضوعات شائبه‌برانگیزی بودند و همواره زیر رصد دولت ایران بود و دولت ایران خیلی از نتایج تحقیقات این مرکز راضی نبود.
کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست های تبعیض آمیز نسبت به‌ اقلیت ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت آمیز با معترضان تصریح کرد: تحقیقات بی طرفانه در خصوص حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند.
انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران، با توزیع نامه‌ای در بین اعضای شورای امنیت، خواستار تحقیقات درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین شدند.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
طبق ادعای نشریه لوپاریزین، سه نفر توسط پلیس فرانسه و به عنوان بخشی از تحقیقاتی که شامل PSG و ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه می شود، بازداشت شدند.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، از سوی پلیس فرانسه در اختیار دادستانی این کشور قرار گرفت.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سالروز انفجار بندر بیروت، از اینکه تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت در سال ۲۰۲۰ چند ماه است که متوقف شده، ابراز تاسف کرد.
وقتی که دولت و بخش خصوصی بر سر قیمت یک کالا به توافق نمی رسند، یکی از رایج ترین شیوه‌های افزایش قیمت آن کالا در کشور، کمیاب و نایاب شدن و به دنبال آن گرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ