پلیس فرانسه تحقیقاتی را درباره بازی آنلاین نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، که به صورت زنده از شبکه توییچ پخش می‌شد آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق ۱۹ ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجیت بین مادر کودک و متهم ۱۹ ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می‌داد.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم ۲۵ سال سن داشت، گفت: این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به کلاهبرداری و اخذ وجوه از شاکیان اعتراف کرد. او همچنین معترف شد که با جعل گواهی فوت متواری شده وتصور نمی‌کرده که از سوی پلیس دستگیر شود.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده در اداره یکم پلیس آگاهی به جرم سرقت مسلحانه از خانه موردنظر با جعل عنوان مامور پلیس اعتراف کردند.
منابع فلسطینی از بازجویی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از سوی اشغالگران که قریب به پنج ساعت به طول انجامید، خبر دادند.
منابع فلسطینی از بازجویی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از سوی اشغالگران که قریب به پنج ساعت به طول انجامید، خبر دادند.
سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق منچسترسیتی، به اتهام تحریک خشونت علیه داور تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.
نخست‌وزیر پیشین عراق برای بازجویی و تحقیق درباره پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس احضار شد.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
مازیار بهروز می‌گوید سال‌ها بدون این که شکایتی دریافت کند، همین تصویر را در کلاس خود نشان داده است و از شکایت اخیر بهت زده شده است
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند که با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.
قاضی پرونده تحقیق رئیس بانک مرکزی لبنان به موعد بازجویی ریاض سلامه اشاره کرد.
سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی(نزاهه) در بیانیه ای اعلام کرد که از ۳۰۷ متهم به فساد بازجویی و ۱۴۲ نفر در این رابطه بازداشت شده است.
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کردند که اسکناس‌ها را از سه تن دیگر از اتباع کشورهای همسایه خریداری کرده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
ضارب همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بازجویی به پلیس گفته است که وی درحال انجام یک «عملیات انتحاری» بوده است!
پیگیری پلیس برای دستگیری نادر ۱۱ سال طول کشید تا اینکه سرانجام وی را در یکی از روستا‌های گرگان شناسایی و دستگیر کردند، اما در همان مراحل اولیه بازجویی منکر قتل شد و گفت: برادرم نوید قاتل است الان هم مدتی است که نوید برای مجازات جرم دیگری در زندان است.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در مصاحبه با شبکه اسکای‌ اسپورتس از کریستیانو رونالدو دفاع کرد و گفت از ستاره پرتغالی راضی است.
تعدادی از شهروندان ایرانی که به انگیزه توریستی به شهر وارنا در بلغارستان سفر کرده بودند، با وجود آن‌که ویزای توریستی این کشور را داشتند، در فرودگاه مورد بازجویی پلیس مرزی بلغارستان قرار گرفتند و پس از چند ساعت، از این کشور اخراج شده و به ایران بازگردانده شدند.
بازگشت عادل فردوسی‌پور با اپلیکیشن فوتبال  ۳۶۰ ؛ اختصاصی در بازار
کتاب «بازجویی؛ بایدها و نبایدها» ابتدا به تعریف بازجویی پرداخته و مواردی نظیر «مصاحبه‌های گزینشی» و «استیضاح» را نیز در زمره‌ی بازجویی می‌شمارد. سپس بازجویی را به عنوان یکی از مقدمات و شرایط لازم برای صدور حکم توسط قاضی قلمداد می‌کند و انجام بازجویی را از شئون حاکم شرع می‌داند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ