بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
یک تماشاگر روز جمعه در حین مسابقه فوتبال در لیگ فوتبال هلند، یک لیوان آبجو را به سوی کمک داور مسابقه پرتاب و او را مجبور به ترک زمین کرد.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
یک مسابقه فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال پرتغال شاهد ورود یک طوطی ماکائو به زمین بود که منجر به قطع ادامه بازی شد.
در یک مسابقه در همدان بین دو تیم در دقیقه پایانی بازی کادر فنی و هواداران با چاقو و قمه به سمت هم حمله ور شدند.
یک مسابقه فوتبال آماتور در هلند در پی ورود یک موتورسوار خشمگین به مرکز زمین مختل شد.
درگذشت یک فوتبالیست اهل ساحل‌ عاج در جریان یک مسابقه در لیگ این کشور و دنیای فوتبال را شوکه کرده است.
یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته دوم ترکیه رنگ و بوی نژادپرستی به خود گرفت و به خشونت کشیده شد.
رهبر کره شمالی در ششمین حضور عمومی خود با دخترش در حال تماشای یک مسابقه فوتبال با دخترش دیده شد.
یک مسابقه فوتبال زنان در جمهوری کنگو با تعقیب و گریز داور توسط بازیکنان و کتک زدن او به خشونت کشیده شد.
در بین دو نیمه یک مسابقه فوتبال در مکزیک مراسم خواستگاری برگزار شد، اما موفقیت آمیز نبود.
یک کلیپ ویدئویی در حال پخش، ورزشگاه عجیبی در گواتمالا را نشان می‌دهد که در آن ضربه کرنر از بالای تپه‌ای کوچک در گوشه ورزشگاه زده می‌شود. به نظر می‌رسد اشتیاق بازیکنان به بازی مانعی برای حضور در یک ورزشگاه ناهموار نبوده است.
در اتفاقی عجیب در یک مسابقه فوتبال داخل سالن تلاش متعدد بازیکنان زردپوش برای باز کردن دروازه حریف با وجود خالی بودن دروازه نیز نتیجه نداد.
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
نزاع دسته جمعی یک مسابقه در فوتبال ولز باعث شد تا داور در مجموع ۷ کارت قرمز و ۱۰ کارت زرد نشان دهد.
در یک مسابقه فوتبال لیگ برتر بلاروس در حالی که بازی با نتیجه تساوی در حال پیگیری بود ناگهان داور سرنگون شده و از هوش رفت.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ