در لندن پایتخت انگلیس یک باشگاه فوتبال ویژه زنان مسلمان وجود دارد که اعضای آن با حجاب فوتبال بازی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در فروشگاه این باشگاه حضور پیدا کرد. در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان در فروشگاه الهلال مشغول خرید پیراهن نیمار بودند، نشانه‌هایی از ابراز رضایت در شادی پدر نیمار دیده می‌شد.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار ویدئویی جذاب و شاهکار از پیراهن خود برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی کرد.
آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
تصاویری عجیب از لحظات درگیری چند ورزشکار عصبانی با یکدیگر در باشگاه بدنسازی را ببینید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوست.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
باشگاه الاتحاد به طور رسمی از قرارداد با کریم بنزما خبر داد.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
جرارد پیکه در یک برنامه اسپانیایی در کنار داماد خمز سرمربی تراکتور گفت: شوخی می‌کنی؟ واقعا تراکتور اسم تیم است؟
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
فروش پیراهن‌های جدید کریستیانو رونالدو با شماره ۷ تیم النصر در فروشگاه‌های عربستان سعودی همزمان با پیوستن این فوق ستاره به این تیم عربستانی آغاز شده است.
علی فتح‌الله‌زاده که دوباره به صندلی ریاست باشگاه استقلال برگشته است، در برنامه شب های فوتبالی وعده خرید لیونل مسی برای باشگاه استقلال را داد.
باشگاه گل گهر با انتشار متن زیر اعضای تیم استقلال را شروع کننده حواشی و اتفاقات بازی هفته هفتم دانست
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
استقبال استقلال از دیدار با نساجی مازندران را در ادامه ببینید.
باشگاه فولاد برای اثبات درستی دو پنالتی مقابل تراکتور سند رو کرد.
با محاسبه دقیق از سوی رسانه باشگاه آلومینیوم اراک، مشخص شد که بازیکنان تیم پرسپولیس در این مسابقه، ۱۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه اتلاف وقت داشتند یا مسابقه را از جریان انداخته‌اند!
استقبال باشگاه استقلال از حضور دوباره‌ی هواداران در ورزشگاه را ببینید.
کلیپ کوتاه باشگاه فاینورد به بهانه تولد علیرضا جهانبخش را با هم می‌بینیم.
باشگاه پرسپولیس در کلیپی از هافبک هجومی خود رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ