کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده کلیپی در یک مسجد که در آن یک شیخ درحال شوت زدن به توپ و آموزش دروازه بانی به بچه‌ها است خشمگین شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران دست به افشاگری علیه تعدادی از بازیکنان فوتبال زد.
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
در یک مناظره اقتصادی میان اساتید مطرح اقتصاد، در حالی که دکتر درخشان اعلام کرد طرفدار سیاست‌های اقتصادی بر اساس مبنای اسلام است، موسی غنی نژاد تاکید کرد که اقتصاد ایران سرمایه داری است، اما نه از نوع رقابتی.
میلاد سوری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پس از سوت پایان مسابقه توسط احمد محمدی با تصمیم این داور از زمین اخراج شد.
ویدیویی از ازدحام روز گذشته مردم برای ورود به ترکیه از مرز رازی شهر خوی در فضای مجازی منتشر شده است.
فردی که اقدام به آتش‌زدن پرچم آذربایجان کرده هدف از این کار را تلاش برای به اهتزاز در نیامدن این پرچم در کشورش عنوان کرده است. وی بدون هیچگونه رسیدگی کیفری آزاد شده است.
عادل فردوسی‌پور در جدیدترین مصاحبه خود با علیرضا جهانبخش، در مورد حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و خواندن سرود ملی و شادی برخی بعد از باخت به تیم ملی انگلیس صحبت کرد. منبع: فوتبال
تبلیغات ریاست جمهوری در ترکیه آغاز شده و یکی از طرفداران افراطی اردوغان در یک کلیپ او را در رده پیامبران قرار داد و گفت: اگر پیامبر جدیدی به این دنیا می‌آمد، نام او رجب طیب اردوغان بود!
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
رضا شکاری هافبک گل‌گهر بعد از گلزنی مقابل تراکتور گفته بود خوشحالی نکردم، چون مردم عزادار هستند.
فایل صوتی گفتگوی هماهنگ شده رئیس فدراسیون فوتبال که در آن سعی می‌کند از عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات استان خراسان رضوی حمایت کند، دردسر‌های جدیدی را برای این فدراسیون ایجاد خواهد کرد.
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی هنگام گفتگو در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث برانگیز شده است.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
مصاحبه قدیمی از کریستیانو رونالدو دوباره در فضای مجازی بازنشر شده است
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.
ویدیوئی از کارت‌های جنجالی قرمز در مستطیل سبز را با هم مشاهده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ