ارومیه - رئیس سازمان محیط زیست گفت: امیدواریم در پاییز با بارش خوب، وضعیت دریاچه ارومیه تغییر کند البته مدیریت آبها یکی از اولویت‌های حوضه آبریز دریاچه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: وضعیت بهبودی علی کشفیا، رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان خوب است و امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی کامل به دست آورد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ما تحقیق و تفحص از کانون وکلای دادگستری را در دستورکار داریم که امیدواریم به زودی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس این موضوع را تصویب کند.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: درصورت انجام و تأیید نتیجه سونوگرافی از وضعیت بارداری «ایران»، در اواخر اسفندماه سالجاری، امیدواریم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، «ایران» صاحب توله یوزه‌ای جدید شود.
جلال ساداتیان گفت: علی‌رغم وضعیت نامساعدی که اکنون میان ایران و کشورهای غربی به وجود آمده است اما با لابی‌های کشورهای همسایه مانند عمان این امید هنوز هم وجود دارد که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۳۵۲ به ۳۵۷ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب، قریب به ۸۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت عادی کرونایی قرار دارد؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم داشته باشد و حتی بهتر شود.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: کیفرخواست پیگیری این پرونده به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم به زودی شاهد صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده باشیم.
این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.
همچنان سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران زیر آوار هتلی در شهر مالاتیا ترکیه هستند و خبر جدیدی از آن ها در دست نیست.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۲۹۲ به ۳۲۰ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب به نظر می‌رسد، اوضاع قابل قبول کرونایی در کشورمان حاکم است؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم بیابد و با افزایش آمار‌های کرونایی و شکل گیری موج هشتم کرونایی، تغییر نکند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکل خط راه آهن تهران ـ تبریز که در منطقه ۱۷ وجود دارد حل شود و پروژه باغ راه حضرت زهرا به نتیجه برسد.
با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود، هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد و به بازگشت رنگ قرمز منجر نشود.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اخیرا رئیس‌جمهور محترم چین از منطقه دیدار کردند. ما از این دیدار‌ها که در راستای طرح جاده و کمربند و سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه انجام بگیرد استقبال می‌کنیم. /خطایی که رخ داد ورود به مسائل سیاسی بود، ولی این خطا به مثابه این بود که ما هم درباره تایوان که جزو خاک آن‌ها است اظهارنظری کنیم که برای چین موجب خرسندی نشود. / امیدواریم چنین خطا‌هایی دیگر رخ ندهد و جبران شود.
محرابیان گفت: در شرایط موجود بخصوص در تهران وضعیت سختی به لحاظ آبی داریم و امیدواریم با همکاری مردم وضعیت موجود را مدیریت کنیم.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند، اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد، امیدواریم با تدابیر و توصیه‌هایی که خواهید داشت این وضعیت را به‌زودی ساماندهی کنید.
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس در خصوص معضلات اجتماعی و چالش‌های اخیر با تکیه بر حکمت، معرفت و شناخت از وضعیت جامعه، تدابیر مناسب اتخاذ کند.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی، می‌گوید وضعیت دریاچه ارومیه، خوب نیست. روح‌الله متفکرآزاد گفته مساحت فعلی دریاچه ارومیه با مساحتِ آن در سال ۱۳۹۴ برابر است و این، یعنی دریاچه خشک نشده، اما وضعیت خوبی ندارد. این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرده که دریاچه ظرف کمتر از یک سال به تراز هیدرولوژیک خود برسد؛ اما در عین حال تاکید کرده که دستیابی به تراز اکولوژیک دریاچه، چند سال زمان خواهد برد.
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
رئیس‌جمهور ترکیه گفت: «امیدواریم ارمنستان در سریع‌ترین زمان ممکن از این مسیر اشتباه بازگردد و زمان و انرژی خود را برای صلح بگذارد. نمی‌توان وضعیت پس از نقض توافق امضاءشده با جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان را پذیرفت».
شیراوژن به وضعیت شهرهای کشور اشاره کرد وگفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
شیراوژن به وضعیت شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود، ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت درمانی هافبک ملی پوش پرسپولیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ