اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور طی ماه‌های اخیر، این رقابت را از حالتی که در گذشته داشت، به طور کلی خارج کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال سومین تیمی شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست‌وسوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. هفته آینده حداقل نوار یکی از جمع سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس پاره خواهد شد چرا که دو تیم اول جدول با هم مصاف دارند
سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تمرین متفاوتی را پشت سر گذراند.
سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تمرین متفاوتی را پشت سر گذراند.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
دو مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در دو بازی مختلف برای این تیم مقابل گالاتاسرای به میدان رفتند.
احمد نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده با تصمیم امیر قلعه‌نویی در تهران ماندند تا دوران درمان خود را پشت سر بگذارند.
طبق توافق صورت گرفته میان مسئولان تیم ملی و تیم امید بازی دو تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
مدیر رسانه پیکان پس از بازی برابر سپاهان اعتراض رسمی پیکان به قضاوت کاظمی را اعلام کرد.
الویس کامسوبا پس از ترک سپاهان بلافاصله برای تیم ملی بوروندی به میدان رفت، تا شائبه‌هایی درباره قانونی بودن حضور او در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی ایجاد شود.
محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در شرایطی که روزهای سختی را پشت سرگذاشتم می توانستیم دو گل به پرسپولیس بزنیم.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
دو دیدار روز پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر از اهمیت خاصی برای بالانشینان و البته قعرنشین لیگ برخوردار است. ضمن این که گزینه هدایت تیم ملی هم بازی حیثیتی را پشت سر خواهد گذاشت.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
مهدی جلوه، سرعتی زن تیم‌ملی والیبال ایران درباره دو ماه دشواری که ملی‌پوشان پشت سر گذاشته‌اند صحبت کرده است.
پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ورود به میدان در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم پس از بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای مسابقه با فولاد آماده است.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
اجیر سارق برای انتقام از عشق قدیمی
تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال استقلال با جدیت تمام انجام شد و بازیکنان بعداز چند روز دیدن خنده‌های ساپینتو ، روی دیگر اين پرتغالی را هم دیدند. آبی‌پوشان پایتخت امروز چهارشنبه دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ