محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسام نژاد یوسفی که در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان از هوش رفت، صبح امروز درگذشت. فوتبالیست به کما رفته آبادانی درگذشت
ملی پوش تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه خوبی کسب کنیم و تاریخ‌ساز شویم.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
حضور پیمان یوسفی و علی فتح الله زاده در خوی برای کمک و همدردی با زلزله زدگان.
بازیکن جوان سپاهان از تجربه نخستین حضور در لیگ بیست و دوم به عنوان بازیکن ثابت می‌گوید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که علی‌اکبر یوسفی قهرمان جهان در سال 2021 در حد و اندازه و قواره‌ای که انتظار می‌رفت در تورنمنت زاگرب کشتی نگرفت.
در یک‌ اقدام عجیب در بازی صنعت نفت داور بجای فردین یوسفی به ریکانی کارت نشان داد.
عاصم یوسفی از مدیریت شرکت تجهیز اماکن ورزشی برکنار شد
پیمان یوسفی که وظیفه گزارشگری دومین دیدار تیم‌ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ را عهده‌دار است، به نحوه‌ی پوشش تلویزیونی این رقابت واکنش نشان داد.
بعد از گزارش محمدرضا احمدی در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل تیم انگلیس، پیمان یوسفی دومین گزارشگر بازی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد.
وزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: بخاطر درد کتف و کمر از اردوی جهانی انصراف دادم و درمانم را دنبال خواهم کرد.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران دلیل انصرافش از حضور در مسابقات جهانی کلمبیا را اعلام کرد.
دو عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان انصراف دادند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اگر به واسطه معلمان خوشنام انقلابی برای دانش آموزان روشنگری شود، شاهد این نیستیم که برخی از آنها توسط رسانه ها اغفال شوند.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، ایران شانس کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز خواهد داشت.
فرنگی‌کار سنگین وزن تیم کشتی امید ایران توانست با کسب پیروزی در گروه بازنده ها به دیدار رده بندی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا راه یابد.
فرنگی‌کار سنگین وزن تیم کشتی امید ایران توانست با کسب پیروزی در گروه بازنده ها به دیدار رده بندی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا راه یابد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
ملی‌پوش جوان سپاهان تا تبدیل شدن به قهرمان سکوهای نقش‌جهان فاصله‌ای نداشت.
وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی ایران با کسب یک مدال برنز در حرکت یک ضرب و دو مدال نقره در حرکت دو ضرب و مجموع به کار خود پایان داد.
در کشتی فرنگی تیم ایران توسط شیرزاد بهشتی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید
در دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال طلا رسید.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.
آیت الله سعیدی نیز در این دیدار با تاکید بر پرهیز از کارهای بدون خروجی گفت: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از موازی‌کاری و پرداختن به امور حاشیه‌ای جلوگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ