بارسلونا به دنبال شکار پدیده 17 ساله فوتبال آلمان از فرایبورگ است و پیشنهادی به این باشگاه ارسال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد به زودی خبر انعقاد قرارداد ابراهیم بایش با باشگاه گل‌گهر سیرجان رسانه‌ای شود.
باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد به زودی از شماره 10 جدید این تیم در لیگ امارات رونمایی می‌کند؛ شواهد نشان می‌دهد او مهدی قایدی است.
خبرنگاران ایتالیایی تصاویر آندره اونانا در فرودگاه میلان پیش از سفر به سمت انگلیس را منتشر کرده‌اند.
چلسی به دنبال جذب رایان چرکی، پدیده فرانسوی باشگاه لیون است. مدیران باشگاه انگلیسی معتقدند او در آینده به ستاره‌ای در حد روزهای اوج ادن هازارد تبدیل می‌شود.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
الهلال برای انتخاب سرمربی جدید خود، با پائولو فونسکا مذاکرات مثبتی داشته است.
یک مطالعه جدید گزارش می‌دهد که ستاره شناسان قدیمی‌ترین نمونه‌های شناخته شده مولکول‌های آلی پیچیده را در جهان کشف کرده اند.
رسانه های عربستانی می گویند که اوبامیانگ به عنوان خرید بعدی فوتبال عربستان راهی یکی از تیم های لیگ این کشور می شود.
تلسکوپ فضایی وب کم‌نورترین کهکشان را در کیهان اولیه کشف کرده است، چیزی که قبل از عملیاتی شدن این تلسکوپ در سال گذشته حتی تصور آن نیز در ذهن ستاره شناسان نمی‌گنجید.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است اتلتیکو مادرید خود را برای شکار یک ستاره از بارسلونا آماده می‌کند و به این منظور جوردی آلبا را هدف گرفته است.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
این کهکشان عدسی، یک «کهکشان سیفرت» (Seyfert galaxy) به شمار می‌رود. کهکشان سیفرت، یک نوع هسته کهکشانی فعال است که نسبت به سایر هسته‌های کهکشانی فعال، نور کمتری دارد. کهکشان‌های سیفرت معمولا بیشتر از بقیه قسمت‌های کهکشان میزبان نمی‌درخشند. بنابراین، کهکشان احاطه‌کننده آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. انواع دیگر هسته‌های کهکشانی فعال آن قدر تشعشع می‌کنند که رصد کهکشان میزبان آن‌ها تقریبا غیرممکن است.
النصر عربستان به دنبال شکار یک ستاره دیگر است.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
در انگلیس ادعا کرده اند که چلسی قصد دارد دو بازیکن ارزشمند برایتون را تا پایان نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.
باشگاه النصر تصویری جدید از لحظه ورود کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
دو تیم استقلال و ملوان که هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر را با شکست آغاز کرده اند، به مصاف هم رفته اند.
شکار خارجی جدید پرسپولیس بلژیکی‌ها را به حیرت وا داشت.
سیستم‌هایی ابداع شده که در قالب آنها از پهپادهای «خوب» برای از کار انداختن پهپادهای «دشمن» استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین آنها مانع سقوط پهپادهای خنثی شده نیز می‌شود.
جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی، تا ساعاتی دیگر در تست پزشکی باشگاه آاس رم شرکت می‌کند و فردا با امضای قرارداد قرضی رسما به باشگاه ایتالیایی خواهد پیوست.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، به دنبال جذب آندره‌آ بلوتی، مهاجم ایتالیایی و سابق باشگاه تورینو در فصل تابستان امسال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ