مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تمام تلاشمان این است که طی یک الی دو ماه آینده اخذ کلی تأییدیه قطار ملی انجام شود تا از آن‌طرف قرارداد تولید انبوه قطار ملی اجرایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران نادو با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی تست دوپینگ گرفتند.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان این که سریال « نیسان آبی ۲» مجوز ضبط در اسلامشهر نداشت، از اخذ تعهد از مدیرتولید این سریال خبر داد.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
استاندارد تهران با بیان اینکه ۵۲ درصد از مالیات کشور از استان تهران خلق می‌شود، گفت: سامانه صدور مجوزها مانع پیشرفت نیست و مانند گذشته مرجعیت اصناف به عنوان تأیید نهایی پذیرفته می‌شود.
مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه خاتون بم گفت: باشگاه فوتبال زنان خاتون بم، به عنوان اولین باشگاه حرفه ای فوتبال زنان در کشور موفق به اخذ مجوز حرفه ای باشگاهی AFC و ملی (N۱) شده است.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، اخذ هر گونه وجه بابت صدور گواهی آموزش احکام کسب و کار صادره توسط اتحادیه صنفی تا زمان تصویب کاربرگ مربوطه غیرقانونی است.
ناصر لارگانی گفت: در جلسه استیضاح آبان ماه سال گذشته گفتید که علمیات واردات خودرو جلو رفته و خداراشکر که تمام مجوز‌های لازم را داشتید، ۶ ماه گذشته چند خودرو وارد شده است؟ من می‌گویم صفر دستگاه و شما واردات خودرو را پشت گوش انداختید و امروز گوش ما از بهانه‌های شما پُر است.
سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از اخذ مجوز ساخت ۹ طبقه در محله هرندی از کمیسیون ماده ۵ خبر داد.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: خدای را شاکریم که افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال از مجمع دریافت کردیم با اخذ مجوزهای لازم در مجمع امروز نهایی کردیم تا بدین ترتیب، بانک ملت که در جایگاه نخست بانک‌های بورسی قرار داشت جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
نماینده مردم شازند گفت: تمام مجوز‌های پتروشیمی الوند با رانت و تهدید و تطیمع اخذ شد؛ از تیر ۹۹ که یک آجر هم بنا نشده بود مسئله پیگیری شد، اما به دلیل اینکه معاون اول رئیس جمهوری وقت حامی این صنعت بود، ساخت‌وساز را شروع کردند.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
مشهد ـ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آن‌ها برخورد خواهد شد.
مشهد ـ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آن‌ها برخورد خواهد شد.
وزارت اقتصاد باید پاسخگو باشد که آخرین وضعیت دسته بندی مجوزها به چه شکل است و چرا نظام مجوزها تغییری نکرده است! وزارت اقتصاد به عنوان متولی این امر مسئول بهبود محیط کسب و کار در کشور است و در صورت تعلل دستگاه ها باید خود راسا برای اخذ مجوز ورود کند ولی متاسفانه در این زمینه وزارت اقتصاد اهمال کاری کرده است.
رئیس پلیس سایبری کشور ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، در نهایت متهمان پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از اخذ مجوزهای قضائی دستگیر شدند.
وزارت اقتصاد به عنوان مدعی العموم فعالین اقتصادی و طبق تبصره سه ماده یک قانون تسهیل، موظف است درصورت تاخیر خوردن درخواست‌های اخذ مجوز، از طریق درگاه ملی مجوزها، مجوز مورد نظر متقاضی را به‌صورت خودکار صادر نماید.
معاون وزیر صمت گفت: با اتحادیه های مربوطه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم که به زودی مجوزهای لازم در حوزه خرید و فروش طلا در بستر اینترنتی فراهم شود.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی بعد از اخذ مجوزهای لازم اقدام به انجام پرواز فوق العاده بازگشت ایرانیان از فرودگاه نجف خواهد کرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ پس از انجام بررسی‌های پلیسی سرانجام این فرد را شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضایی او را در یکی از محله‌های غربی تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ