رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه وی در فلوریدا، شبیه کودتای نظامی برای براندازی یک دولت داخلی بوده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
یکی از افراد بازداشت‌شده در جریان یورش حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور در ژانویه ۲۰۲۱، با سخت‌ترین و طولانی‌ترین مجازات مواجه شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
رئیس جمهور سابق آمریکا به ویدئوی جدیدی که از یورش حامیان وی به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ منتشرشده، واکنش نشان داد.
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، یورش حامیان رئیس جمهور سابق برزیل به ساختمان‌های دولتی این کشور را با شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا مقایسه و خواستار استرداد او به برزیل شدند.
دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از فعالیت کلیسای ارتدوکس اوکراینی جلوگیری می‌کند. دولت او همچنین به این کلیسا‌ها یورش می‌برد و کشیش‌ها را دستگیر می‌کند. مشکل اینجاست که چرا چنین فردی یک سوپراستار دموکرات است!»
رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز همبستگی با شورشیانی که پس از یورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره این کشور بازداشت و محکوم شده‌اند، متعهد شد تا حقیقت را درباره این ماجرا برملا کند!
مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل خودداری از همکاری با کمیته تحقیقات درباره یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، به حبس محکوم شد.
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که تازه‌ترین مدارک و شهادت شهود در پرونده یورش حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، «ناگوار» است.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
براساس ایمیل‌ها و سوابقی که به رویت بلومبرگ رسیده، افسران «خدمات حفاظتی فدرال» آمریکا پس از یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، به حالت آماده‌باش درآمده بودند.
تازه‌ترین جزئیات پرونده یورش پلیس فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، نشان می‌دهد که ۹۰پوشه توقیفی دارای علامت طبقه‌بندی‌شده، «خالی» بوده‌اند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.
دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» به دنبال‌کننده‌هایش گفت: «طی یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، ماموران سه گذرنامه من را که انقضا یکی از آن‌ها گذشته، به همراه چیزهای دیگر دزدیدند.»
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که در جریان حمله دوشنبه گذشته نیروهای اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گذرنامه هایش به سرقت رفته است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در تازه‌ترین موضع‌گیری درباره یورش اف‌بی‌آی به عمارت وی، گفت که «باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز اسناد طبقه‌بندی‌شده را از کاخ سفید خارج کرده است.
کاخ سفید اعلام کرده که رئیس جمهور آمریکا در جریان یورش ماموران پلیس به خانه ترامپ نبوده است.
گروهی از هواداران دونالد ترامپ پس از انتشار اخبار مربوط به یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، در اطراف اقامتگاه او در فلوریدا تجمع کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از یورش نیروهای اف بی آی به عمارت وی در فلوریدا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ