ترامپ ماموران اف‌بی‌آی را به نقض متمم چهارم قانون اساسی متهم کرد و نوشت: پس از تفتیش ماموران اف‌بی‌آی، عمارتم هرگز مثل قبل نخواهد شد. آن‌ها عمارت را غارت کردند و وضعیت و شرایط آن در مقایسه با روزی که ترکش کردم کاملا متفاوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در آستانه سفر به واشنگتن به منظور حضور در دادگاه و محاکمه در ارتباط با حوادث پس از انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، پست جالبی را در شبکه اجتماعی خودش منتشر کرد!
دونالد ترامپ در رابطه با تلاش‌هایش برای ابطال نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ که منتهی به حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره آمریکا شد، توسط هیأت‌منصفه فدرال به چهار اتهام جنایی متهم شده است.
ترامپ بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پیش‌بینی کرد که محاکمه او «محاکمه قرن» خواهد بود.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پیش‌بینی کرد که محاکمه او «محاکمه قرن» خواهد بود.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
ترامپ در مصاحبه با شبکه راستگری «نیوزمکس» در توصیفش از عملیات تفتیش ماموران اف‌بی‌آی از ویلای او در ایالت فلوریدا گفت: «این عملیات مثل یک کودتای نظامی بود. یک تصویر زیبا نبود»
یکی از طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تهدیدکردن ماموران و کارمندان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بازداشت شد.
ترامپ می‌گوید اف‌بی‌آی پاسپورت‌هایش را پس داد، اما ماموران پلیس مانند جنایکاران با او رفتار کرده اند.
دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» به دنبال‌کننده‌هایش گفت: «طی یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، ماموران سه گذرنامه من را که انقضا یکی از آن‌ها گذشته، به همراه چیزهای دیگر دزدیدند.»
رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.
کاخ سفید اعلام کرده که رئیس جمهور آمریکا در جریان یورش ماموران پلیس به خانه ترامپ نبوده است.
با هجوم ماموران اف بی آی به خانه ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در فلوریدا ، هزاران سند از مقر ترامپ در چارچوب تحقیقات و حکم دادگاه ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ