فرد مسلحی که قصد داشت وارد ساختمان اف‌بی‌آی در ایالت اوهایو شود، پس از درگیری ۶ ساعته با پلیس در سینسیناتی، اوهایو کشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۲۰ مظنون در پی حادثه تروریستی شاه چراغ دستگیر شده اند، در واقع هرکس که کوچک‌ترین نقشی در این رابطه داشته، در استان و خارج استان دستگیر شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه روز گذشته سه مظنون با شلیک هوایی پلیس در شاهرود متوقف و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروی مظنونان مقادیری مواد مخدر کشف شده است.
سازمان امنیت فدرال روسیه از بازداشت مَردی ۶۴ ساله خبر داد که مظنون به ترور فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش این کشور است.
پلیس فرانسه فردی را در ارتباط با برنامه ترور رئیس‌جمهور این کشور بازداشت کرد.
نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتی در استان های بورسا و قیصری ۲۱ تبعه خارجی متهم به همکاری با گروهک تروریستی پ.ک.ک و داعش را بازداشت کردند.
سارق یک کامیون شهری متعلق به سانفرانسیسکو، در حین فرار از پلیس در نزدیکی خیابان ۱۶ و خیابان پوتررو با عابران تصادف کرد، و یک نفر را کشت.
پلیس استانبول در عملیاتی ۸ فرد را به ظن همکاری با گروهک تروریستی داعش بازداشت کرد.
اداره مهاجرت و گمرک آمریکا اعلام کرد که مظنون تیراندازی اخیر در تگزاس در پرونده خود سابقه ۴ بار اخراج از خاک آمریکا را دارد.
پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی یکی از مظنونان دخیل در انتشار اسناد نظامی آمریکا، اداره تحقیقات فدرال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از کارکنان نظامی این کشور را بازداشت کرده است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: ۴۶۰۰ فرد حقیقی مشکوک به فعالیت ناسالم اقتصادی را شناسایی کرده‌ایم؛ افرادی که هیچ گونه پرونده مالیاتی ندارند و فعالیت مالی و تراکنش‌های مالی بالایی داشتند.
پلیس اسپانیا یک مرد را به ظن دست داشتن در ارسال بسته حاوی بمب به سفارت اوکراین و همچنین سوءقصد به نخست وزیر اسپانیا، بازداشت کرد.
دادستانی آلمان امروز اعلام کرد که ۵ مظنون به ربایش وزیر بهداشت و قتل محافظانش بازداشت شده و تفهیم اتهام شده اند.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
پسر معتاد مظنون به قتل مادر
یک مرد اهل لیبی که به ساخت بمب و کشتن ۲۷۰ سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس متهم شده بود، پس از ۳۴ سال بازداشت شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
مرد نانوا مظنون به قتل همسر
منابع ترکیه ای گفتند که مظنون حمله تروریستی استانبول در سوریه بازداشت شد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه دستگیری یک شهروند اوکراینی که قصد حمله تروریستی در بریانسک را داشت منتشر کرد.
بنا به اعلام پلیس کانادا، این حادثه دو مظنون دارد که تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شده است. این دو مظنون دیمین و مایل سندرسون نام دارند که ۳۰ و ۳۱ ساله هستند.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد دومین تبعه اوکراینی مظنون به ترور دختر الکساندر دوگین، فیلسوف برجسته روس را شناسایی کرده است.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ