اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از مردم این کشور خواست تا از شارژ گوشی همراه خود در محل‌های رایگانی که در اماکن عمومی مشخص شده، اجتناب کنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا از کشته شدن شخصی که رئیس جمهور این کشور و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر داد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند نماینده ویژه دولت این کشور در امور ایران هم‌اکنون تحت بررسی‌های اداره تحقیقات فدارل آمریکا قرار گرفته است.
افسر اطلاع داد که این مرد به او گفته است که به دنبال انتقام دخترش است که در ایرلند شمالی با گلوله لاستیکی کشته شده بود. این تهدید در ۴ فوریه ۱۹۸۳ حدود یک ماه قبل از سفر ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ به کالیفرنیا مطرح شد.
با برتری دوباره لیکرز برای گلدن، بار دیگر رقابت بین لبرون جیمز و استفن کری، دو فوق‌ستاره ان‌بی‌ای داغ شد.
پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی مدعی شده که دو مأمور مخفی چین را دستگیر کرده است.
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ جمعه گذشته اعلام کرد که احتمال وقوع معامله مشابهی در پرونده جنایی پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز «صفر» است. تاکوپینا درباره کیفرخواست جدید ترامپ به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که او پیش از محاکمه هیچ توافقی نخواهد کرد: «این‌بار اتفاق نخواهد افتاد. هیچ جرمی رخ نداده است.» وکیل ترامپ همچنین می‌گوید که به محض علنی‌شدن کیفرخواست آن را برای به چالش کشیدن «هر موضوع احتمالی» موشکافی می‌کنند.
سخنان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پس از آن بیان شد که وزارت انرژی، اف‌بی‌آی و وزیر خارجه آمریکا گزارش‌ها درباره «نشت ویروس کووید-۱۹ از یک آزمایشگاه در چین» به عنوان منشاء این ویروس را تایید کردند
مدیر اف‌بی‌آی گفت: اف‌بی‌آی برای مدت قابل توجهی به این ارزیابی رسیده که سرمنشاء همه گیری به احتمال زیاد یک حادثه بالقوه آزمایشگاهی بوده است.
مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) مدعی شد که طبق ارزیابی این اداره، به احتمال زیاد «نشتی آزمایشگاهی» در ووهان چین به همه‌گیری کووید -۱۹ منجر شده است.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در تفتیش خانه رئیس جمهور این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوءمدیریت اسناد طبقه‌بندی‌شده، دفترچه یادداشت وی را هم ضبط کرده است!
دیده‌بان ارتباطات روسیه دسترسی به تارنمای نهادهای اطلاعاتی آمریکا را به‌دلیل انتشار محتوای کذب درباره روسیه و بی‌اعتبار کردن نیروهای مسلح این کشور، محدود کرد.
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، به تصمیم پلیس فدرال آمریکا (FBI) برای انجام تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی‌ آی) امروز ادعا کرد که روسیه و چین در انتخابات میان دوره‌ای کنگره دخالت می کنند.
اعضای جمهوری‌خواه کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی مفصل، با اشاره به الگوهای «تخلفات» پلیس فدرال آمریکا، این نهاد را «فاسد» اعلام کردند.
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده برخی از اسناد محرمانه‌ای که اف‌بی‌آی در عمارت دونالد ترامپ در «مار-ئه-لاگو» در ایالت فلوریدا کشف کرد شامل برخی اطلاعات حساس درباره ایران و چین بود.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه وی در فلوریدا، شبیه کودتای نظامی برای براندازی یک دولت داخلی بوده است!
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و سایر سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور، رسانه‌های اجتماعی بزرگ و پرنفوذ را مخفیانه کنترل می‌کنند.
دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» به دنبال‌کننده‌هایش گفت: «طی یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، ماموران سه گذرنامه من را که انقضا یکی از آن‌ها گذشته، به همراه چیزهای دیگر دزدیدند.»
حکم بازرسی بدون مهر و موم نشان می‌دهد که دادستان‌ها در حال بررسی ارتکاب سه جرم احتمالی هستند: نقض قانون جاسوسی، ممانعت از اجرای عدالت و رسیدگی کیفری به سوابق دولتی.
رئیس جمهور سابق آمریکا در تازه‌ترین موضع‌گیری درباره یورش اف‌بی‌آی به عمارت وی، گفت که «باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز اسناد طبقه‌بندی‌شده را از کاخ سفید خارج کرده است.
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و از افراد وفادار به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به نیویورک پست گفت که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، توسط اف‌بی‌آی «اقدامی تلافی‌جویانه» را علیه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انجام خواهد داد.
دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف.بی.آی) پس از یورش به عمارت رئیس جمهوری سابق این کشور در فلوریدا، تلفن همراه یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه را نیز مصادره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ