این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه معتبر انگلیسی از مهاجم ایرانی پورتو به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای تقویت خط حلمه منچستریونایتد یاد کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی‌گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی‌تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره‌‌مند شود
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلا انتظار چنین تیم قدرتمندی از قرقیزستان نداشتم.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شد.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سئوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
برای اولین‌بار قیمت رونالدو در بازار نقل و انتقالات به ۱۵ میلیون یورو رسید تا ۵ میلیون یورو کم‌تر از مهدی طارمی باشد.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار با افغانستان حضور پیدا کرد.
ستاره ایرانی پورتو درباره تیم فصل آینده‌اش صحبت کوتاهی انجام داد.
ستاره تیم ملی کشورمان در تیم منتخب بهترین های فصل لیگ پرتغال قرار گرفت.
بعد از پوکر طارمی جدا از اینکه او توانست به صدر جدول برترین گلزنان برسد، ستاره ایرانی به یک آمار ویژه هم در این باشگاه دست یافت.
ستاره ایرانی پورتو در یک کلاس مربیگری به‌طور آنلاین شرکت کرد.
مهدی طارمی در آستانه رسیدن به دو موفقیت مهم در پرتغال است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو مهدی طارمی را یک بازیکن کاملا متواضع می داند.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
پیروزی تیم فوتبال پورتو در هفته ششم لیگ پرتغال با درخشش مهدی طارمی بازتاب متفاوتی در رسانه‌های پرتغال داشته است.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ