بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و همبازیانش به مسابقات کوپا لیبرتادورس دعوت شده‌اند.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میامی با یک قهرمانی دیگر می‌تواند به رکورددار کسب جام در تاریخ تبدیل شود.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
عربستانی‌ها می‌خواهند از حضور مسی و رونالدو در جهت گرفتن میزبانی جام جهانی استفاده کنند.
از نظر سرمربی تیم ملی آرژانتین پرونده حضور لیونل مسی در آلبی‌سلسته هنوز بسته نشده است و او می‌تواند ششمین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.
بهترین گلر جام جهانی قطر همچنان روی مدار درخشش درون دروازه قرار دارد.
الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی، می‌گوید بازیکنان این تیم از لیونل مسی می‌خواهند که در جام جهانی 2026 هم بازی کند.
یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
ستاره آرژانتینی و خانواده‌اش بعد از قهرمانی در جام جهانی با دردسر جالبی مواجه شده‌اند که زندگی روزمره آنها را تحت‌الشعاع قرار داده است.
لیونل مسی حالا که دیگر همه آنچه در دوران فوتبال می‌خواست به دست آورده، بیشتر از قبل از تخصص خود لذت می‌برد.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، اعلام کرد که لیونل مسی قصد دارد‌ در جام جهانی بعدی هم برای آلبی سلسته به میدان برود.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
آرژانتین و فرانسه دو فینالیست جام جهانی 2022 قطر بزرگترین دیدار فوتبالی چهار سال اخیر دنیا را برگزار می‌کنند. اما این دو تیم شباهت‌ها و تفاوت‌های جالبی دارند.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: مسی می‌تواند در جام جهانی بعدی هم فرمانده آلبی‌سلسته باشد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
پنالتی اشتباه برای آرژانتین! فیفا می‌خواهد جام را به مسی بدهد؟
ایوان پریشیچ گفت که می داند فردا لیونل مسی انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به فینال جام جهانی دارد ولی تاکید کرد که کرواسی همه توانش را برابر آرژانتین خواهد گذاشت.
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه 35 یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.
ناکامی در مقابل مکزیک می‌تواند به مثابه حذف زودهنگام آرژانتین از جام جهانی باشد.
فیفا به پنجمین حضور مسی واکنش نشان داد و نوشت: آیا لئو می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی و شکوه برساند؟
لیونل مسی در ترسناک‌ترین فرم ممکن خود قرار دارد و در چنین شرایطی به جام جهانی خواهد رسید. نابغه آرژانتینی به همان نسخه قدیمی خود در بارسلونا برگشته است.
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ