ایوان پریشیچ گفت که می داند فردا لیونل مسی انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به فینال جام جهانی دارد ولی تاکید کرد که کرواسی همه توانش را برابر آرژانتین خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در چهار دیدار دوستانه اخیر خود نتایج امیدوارکننده‌ای کسب کرده است.
هوادار تهران که ده روز گذشته در شرایط اردو بود با پیروزی پر گل مقابل استقلال آماده دور جدید تمرینات می‌شود.
کمال کامیابی‌نیا که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی بارها در بازی‌های مهم محروم بوده، در وضعیت زرد این روزهای پرسپولیس آماده بازی در کرمان است.
پرسپولیس امروز یک ساعت در ورزشگاه کاظمی تمرین کرد و برای بازی دوستانه آماده شد.
تیم‌ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه در فیفادی پیش رو آماده می شود.
سه ماه پس از جام جهانی، قهرمان دنیا با یک ویدیو حماسی برای دو بازی دوستانه آماده می‌شود.
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان اعلام کرد در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان تغییری در روش خود نخواهد داد.
حدود یک ساعت مانده به مسابقه حساس لیورپول - رئال در آنفیلد، هواداران قهرمان سابق اروپا آرام آرام سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند.
هافبک سپاهان تاکید کرد با آمادگی کامل به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌روند.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین و مهاجم پاری‌سن ژرمن، خود را برای اولین بازی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 آماده می‌کند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اگر بخواهید بازی آرژانتین با فرانسه را در ورزشگاه تماشا کنید با توجه به بازار سیاه به وجود آمده در قطر باید هر نفر ۲۰ هزار دلار پرداخت کند که با قیمت این لحظه‌ی دلار باید ۸۰۰ میلیون تومان خواهد شد.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
زلاتکو دالیچ بعد از شکست مقابل آرژانتین و ناکامی در صعود به فینال جام جهانی گفت تیمش نباید از نظر روانی شکست را می‌پذیرفت و حالا باید برای بازی رده‌بندی آماده شود.
تعداد زیادی از مردم زاگرب، پایتخت کرواسی، با وجود سرمای هوا به خیابان‌های مرکز شهر آمده بودند تا بازی را از نمایشگر‌های بزرگ تماشا کنند اما دریافت دو گل در نیمه اول ناامیدشان کرده است.
رودریگو دی‌پائول، ستاره خط میانی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد آنها می دانستند بازی برابر استرالیا آسان نخواهد بود.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در ثانیه‌های پایانی بازی با استرالیا با یک سیو زیبا، تیمش را نجات داد تا هواداران و هم تیمی‌هایش را اندازه زدن یک گل شاد کند.
نفرات آغاز کننده بازی برای استرالیا در دیدار با آرژانتین مشخص شدند.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، از هم تیمی های خود خواست برای بازی های بعدی آماده شوند.
پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی، آماده است تا توانایی‌هایش را در بازی برابر اینتر به نمایش درآورد.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، آماده است تا در بازی برابر اینتر در ترکیب رم به میدان برود.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اطمینان دارد که بوکایو ساکا قراردادش را تمدید خواهد کرد. او همچنین گفت که مانع جدایی نیکلاس په‌په نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ