جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس در صحنه جرایم خشن را با اجازه ای که از دستگاه قضائی دارد خنثی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کشور دریافت کند .
محسنی اژه‌ای در جمع تمامی قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کشور دریافت کند .
رئیس قوه قضائیه گفت: برپایی محاکمات علنی و انتشار مفاد آنها به نفع قاضی و دستگاه قضائی است.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
سخنگوی فراجا گفت: پلیس از روز جاری با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اقتدار دستگاه قضائی وابسته به توانمندی قضات است چرا که نظام قضائی با ایجاد عدل و قسط در راستای ایجاد آسایش و امنیت در جامعه نقش مؤثری دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر در یک بخش از هر دستگاهی فساد یا لغزشی رخ داد، به بخش‌های دیگر آن دستگاه نیز سرایت می‌کند؛ پس باید در برابر کوچک‌ترین فساد با فوریت و قاطعیت تدبیر کرد.
قهرمانی در ادامه افزود: تحقیقات و اقدامات دستگاه قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین این پرونده ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
طی نشستی با حضور معاون دادستان رئیس پلیس راهور و شهردار منطقه ۱۱ تهران در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر راهکارهایی مطرح شد.
مرکز رسانه قوه قضائیه، جزئیات بیستمین سفر استانی رئیس عدلیه به استان کردستان را اعلام کرد.
رییس پلیس استان ارزش اشیای عتیقه را چهار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه، امروز دوشنبه (۱۴ فروردین) ضمن اشاره به برخی مسائل فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند. وی افزود: در مرحله بعد هم افرادی که مرتکب ناهنجاری شوند به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.
کافی است بانوان پلیس مجهز به دوربین باشند. هرجا برهنگی، هرزگی و کشف حجاب دیدند کافی است تذکر لسانی دهند. اگر اصلاح شد که اغلب می‌شود، هیچ و اگر اصلاح نشد، بعدا متخلف به دستگاه قضایی فراخوانده شود و بدوا تعهد شفاهی داده شده و در مرحله بعد کتبی و در نهایت جریمه شود.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان در باره تیراندازی به یک دستگاه خودرو در شرق اصفهان و فوت یک کودک در این حادثه، توضیحاتی ارائه دادند.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مصمم هستیم بویژه در مسائل خانوادگی، مالی و اختلافات شخصی از خود مردم کمک بگیریم.
دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت‌های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا هم انتظارات پلیس در برخورد با سارقان برآورده شود و هم مطالبات دستگاه قضائی محقق شود.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز جمعه دوم دی ماه، ۶ نفر (پسر۱۷ الی ۱۸ ساله) با ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) در منطقه ولنجک با حرکات نمایشی و لایی کشیدن و تیک آف زدن و... برای شهروندان این منطقه ایجاد مزاحمت کرده بودند که توسط عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
رئیس قوه قضاییه گفت: قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ