جورجیو کیه لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس، اعتراف کرد اشتباه کرده که پیشنهاد آرسنال را در سن 16 سالگی رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم لس‌آنجلس اف‌سی، توضیح می‌دهد که چگونه تیم‌های MLS می‌توانند لیونل مسی را در اینتر میامی متوقف کنند.
جورجیو کیه‌لینی در آستانه دربی لس‌آنجلس بین لس‌آنجلس اف.سی و لس‌آنجلس گلکسی، از ستاره تیم حریف عذرخواهی کرد.
یک مرد در ایالت جورجیا روز پنجشنبه در روستایی در جنوب این ایالت به دو تن از بستگان خود و مدیر رستوران فست فود شلیک کرد و سپس خودکشی کرد.
جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
آتش سوزی در کارخانه مواد پلاستیکی در برونزویک ایالت جورجیا، مقامات را وادار کرد تا دستور تخلیه را برای مردم در نیم مایلی محل آتش سوزی صادر کنند.
بویان جورجیچ می گوید با توجه با تمام اتفاقات رخ داده به عقاید و‌افکار خود پایبند است.
جورجو آرمانی، مرد شماره یک مد دنیا به تماشای بازی بسکتبال رئال مادرید در یورو لیگ نشست.
"جورجیو کافیرو" تحلیلگر ارشد آمریکایی و مدیر اجرایی موسسه تحلیل وضعیت خلیج فارس نیز گفت که توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین باید از دریچه تحولات از سال ۲۰۲۰ در خاورمیانه به سمت "تصمیم گیری عملگرایانه سیاست خارجی و تعامل دیپلماتیک میان کشور‌هایی که مشکلات عمده‌ای در روابط خود داشته اند" درنظر گرفته شود.
جورجیا رودریگس شریک زندگی فوق ستاره مشهور فوتبال با نمایش تصویری از استایل ورزشی گرانقیمت اش در خیابان‌های ریاض توجه کاربران را جلب کرده است.
در حادثه تیراندازی در ایالت جورجیا واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند.
پس از انتخاب ملونی در سپتامبر، او رهبر راست‌گراترین دولت ایتالیا از زمان موسولینی شد. حزب او، «برادران ایتالیا» از ویرانه‌های آزمایش شکست‌خورده ایتالیا با فاشیسم متولد شد.
جورجو کیه‌لینی، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، به شدت تحت تاثیر درگذشت جانلوکا ویالی قرار گرفته است.
در میانه تلاش پارلمان ایتالیا برای تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال ۲۰۲۳، نخست‌ وزیر این کشور امروز در سخنانی ادعا کرد: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد!
پس از وقوع حریق گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت جورجیا آمریکا، چندین انفجار نیز در آن روی داده است.
نخست‌ وزیر جدید ایتالیا در سخنانی در پارلمان کشورش تأکید کرد: خواستار بهبود قوانین در اتحادیه اروپا هستیم.
«جورجیا ملونی» پس از گفت‌وگو با رئیس جمهور ایتالیا، به طور رسمی با تشکیل دولت موافقت کرد و نخستین نخست وزیر زن این کشور لقب گرفت.
براساس نتایج اولیه انتخابات در ایتالیا، جناح راست‌گرایان در این کشور به رهبری حزب «برادران ایتالیا» و جورجیا ملونی اکثریت پارلمانی این کشور را به دست آورده‌اند تا بدین ترتیب راست‌گراترین دولت این کشور از زمان پایان جنگ جهانی دوم شکل بگیرد.
بعد از شکست 0-1 انگلیس برابر ایتالیا، بوکایو ساکا که عملکرد ضعیفی داشت، مورد تمسخر رسانه های ایتالیایی قرار گرفت و آنها مدعی شد او هنوز در شوک خطای جورجیو کیه لینی در فینال یورو است.
جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی، می‌گوید به خاطر شرایطی که هری مگوایر در منچستریونایتد دارد بسیار متاسف است.
بر اثر وقوع تیراندازی در ایالت جورجیا واقع در آمریکا، ۲ معاون کلانتر جان خود را از دست دادند.
صبح سه شنبه ۱۴ تیرماه، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در شهرستان سیرجان و بهره برداري از خط ۳ کارخانه کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمين، از مجتمع مس سرچشمه و طرح های توسعه این مجتمع بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ