جورجو آرمانی، مرد شماره یک مد دنیا به تماشای بازی بسکتبال رئال مادرید در یورو لیگ نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظرف چند سال روسیه تولید سریال جنگنده های نسل پنجم Su-۵۷ با موتورهای جدید را آغاز خواهد کرد. این را نماینده شرکت روسی Rostec اعلام کرد.
در نهایت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ می‌تواند با رم بیشتر عرضه شود. مدل قبلی این محصول حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم عرضه شد اما احتمال دارد نسخه‌ی جدید با رم ۶۴ گیگابایت نیز دردسترس قرار گیرد.
تا به امروز حدود ۸۰ نوع سنولیتیک شناخته و کشف شده، اما تنها دو مورد از آن‌ها روی انسان آزمایش شده است. یافتن سنولیتیک‌های بیشتری، که بتوانند در درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، ده تا ۲۰ سال طول می‌کشد و میلیارد‌ها دلار هزینه خواهد داشت تا وارد بازار شود.
چین با این هدف که قصد دارد تا سال ۲۰۶۰ به نقطه «کربن خنثی» دست یابد، از قدرتمندترین لوکوموتیو هیدروژنی جهان رونمایی کرد.
چین مدعی است قدرتمندترین لوکوموتیو هیدروژنی جهان را ساخته است. موتور لوکوموتیو جدید از حالت بنزینی تغییر یافته و با سلول سوختی هیدروژنی کار می کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اسپیس‌ایکس در روز دوشنبه مجوزی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرد و درخواست مجوز برای انجام عملیات در اسرع وقت در روز ۱۵ ژوئن را داد. با این وجود امکان پرتاب آن در بازه‌ی زمانی ۱۵ ژوئن تا ۱۵ دسامبر وجود دارد.
گروهی از دانشمندان به سرپرستی دانشگاه‌های شفیلد و هرتفوردشایر، داده‌های تلسکوپ اسحاق نیوتن در لاپالما را تجزیه و تحلیل کردند. آن‌ها چیزی با عنوان "وجود ساختار‌های ناهمگون" را در کهکشان‌هایی که دارای اختروش هستند، کشف کردند.
شرکت اسپیس ایکس موشک استارشیپ را برای نخستین بار پرتاب کرد اما این موشک نتوانست به فضا برسد و در میانه پرواز منفجر شد.
امیر قلعه‌نویی حالا شانزده سال پس از جدایی از تیم ملی دوباره قدرتمندترین مرد فنی فوتبال ایران شد.
مدیرعامل یوتیوب که مجله تایم او را به عنوان قدرتمندترین زن در دنیای اینترنت انتخاب کرده بود، بعد از ۹ سال از سمت خود در بزرگ‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو و دومین وب‌سایت محبوب جهان کناره‌گیری می‌کند.
بل می‌گوید: برای انفجار یک سلاح هسته‌ای، باید مواد به صورت عمدی جمع‌آوری شوند و معمولا این کار به یک یا دو روش انجام می‌شود. یک از این روش‌ها استفاده از وسیله‌ای است که اصطلاحا به آن تفنگ می‌گویند. با این روش از دو تکه اورانیوم بسیار غنی شده استفاده می‌کنند و یکی را به دیگری شلیک می‌کنند و این دو تکه با هم تشکیل یک «جرم بحرانی» داده و باعث انفجار آن‌ها می‌شود. این ساده‌ترین نوع سلاح هسته‌ای است و آمریکا در طول جنگ جهانی دوم، بمب هیروشیما را به همین روش منفجر کرد.
ایران خودرو با هدف تولید محصولات صادراتی با استانداردهای روز، تولید انبوه دو محصول جدید با نام های دنا جوانان و تارای سال را آغاز کرد.
جت های جنگنده بخشی کلیدی از نیروی هوایی هستند زیرا امنیت و حفاظتی که نیروهای زمینی به آن نیاز دارند را تامین می کنند.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های ایران خودرو با اعلام این‌که در سری نخست قصد داریم مدل توربوشارژ موتور EFP را تولید کنیم، گفت این پیشرانه روی خودرو دنا پلاس توربوشارژ نصب خواهد شد؛ این نسخه از دنا پلاس به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به قبل مجهز خواهد بود. وی افزود به‌واسطه بهینه‌سازی‌هایی که روی این موتور انجام شده، قدرت و گشتاور تولیدی موتور EFP نسبت به موتور EF۷ توربو قدیمی افزایش پیدا کرده است.
از نگاه سایت گلوبال فایر پاور، ارتش ایران در خاورمیانه قدرت سوم و در جهان هفدهم است.
بمب‌هایی اتمی در جهان آزمایش شده‌اند که صد‌ها و گاهی هزاران بار قوی‌تر از بمب‌های اتمی هستند که در پایان جنگ جهانی دوم، فاجعه هیروشیما و ناگاساکی آفریدند.
به اذعان کارشناسان معتبر فوتبال جهان تیم برزیل قدرتمندترین تیم تاریخ فوتبال در جام جهانی ۱۹۷۰ لقب گرفته است.
مقامات فضایی چین گفته‌اند که انتظار می‌رود موتور جدید پیشران اصلی موشک لانگ مارچ ۹(Long March ۹) باشد، مدلی که در دست تحقیق و توسعه است و برای فرستادن فضانوردان چینی به ماه استفاده خواهد شد.
ستاره شناسان قدرتمندترین درخشش نور جهان را رصد کردند.
یکی از اعضای ارشد جنبش صدر مستقر در بغداد می‌گوید که صدر خشمگین است. حائری راهنمای معنوی صدر بود. صدر بیانیه حائری را خیانتی قلمداد کرد که هدف از آن از بین بردن مشروعیت مذهبی وی به عنوان یک رهبر شیعه بود به خصوص در زمانی که با گروه‌های شیعه دیگر مخالف خود برای قدرت در حال نزاع بود.
شرکت اچ پی به تازگی از کامپیوتر رومیزی All-in-One HP 34 رونمایی کرده است. اچ پی می‌گوید این کامپیوتر رومیزی به یک صفحه نمایش 5K مجهز شده است و قوی‌ترین All-in-One تجاری در جهان است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ