سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: چشم‌انداز سازمان این است که بتواند تحقیقات را به مرحله صنعتی برساند و صنعت را به تجارت برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر گروه آزمایشگاه داده پژوهشکده حکمرانی شریف برخی جزئیات گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال کشور را تشریح کرد.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مشتقات آب سنگین امروز به روزترین دستاوردی است که کشورهای پیشرفته که تعداد آنها بیشتر سه کشور نیست آن را در اختیار دارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این روزها به علت تدوام اوج گرما در کشور شاهد افزایش مصرف هستیم و روزهای گذشته شاهد شکسته شدن رکوردهای مصرف بوده‌ایم.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک برنامه ملی، چشم‌اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش‌بنیان آن استان طی یک بازه زمانی ۳ساله ترسیم می شود.
در پی بهبود چشمگیر وضعیت اقتصادی چین در سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ نهادهای جهانی پیش بینی‌های خود در مورد رشد اقتصاد چین برای سال ۲۰۲۳ را به رقم ۶.۴ درصد ارتقا دادند.
دو نیروی مطرح یعنی جلیلی و جبلی، در عمل همه کاره سازمان بزرگ صداوسیما هستند و مدیریت آن را برعهده دارند. سیطره برخی خاندان جلیلی در صداوسیما در حالی است که با چشم‌انداز انتخابات ۱۴۰۲، جلیلی‌ها با گام‌های استوار از پارک‌وی‌ به سمت بهارستان در حرکت‌اند.
با اعلام وزرای نفت و صمت ارز صادراتی شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی و معدنی در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه خواهد شد.
رئیس سازمان فضایی گفت: بر اساس چشم انداز سند فضایی کشور در کنار اهمیت دادن به توسعه بومی به توسعه کسب و کارها و بهره مندی شهروندان از خدمات فضایی تاکید شده است.
رویکرد بیشتر پروژه‌های تحول دیجیتال از راس هرم سازمانی و بالا به پایین است که با چشم‌انداز ذی‌نفعان اجرایی آغاز می‌شود. با این حال نه‌تن‌ها مدیران، بلکه کارکنان نیز برای موفقیت به یادگیری و استفاده از فناوری جدید نیاز دارند.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز ضمن ادعای «بحث جدی درباره اصلاحات شورای امنیت» گفت: چشم انداز برگزاری مذاکرات صلح میان کی‌یف و مسکو نمی‌بینم.
با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالش های جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.
مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر می‌گوید از لحظه اعلام میزبانی، این کشور از طرف رسانه‌ها مورد حمله‌های ناجوانمردانه‌ای قرار گرفته است.
انتصاب تازه «محمد بن سلمان» در مقام نخست وزیر عربستان سعودی او را در برابر اقدامات قانونی در ایالات متحده، فرانسه و احتمالا نقاط دیگر از جمله دیوان بین المللی کیفری در لاهه که در آن شاکیان ادعا می‌کنند که بن سلمان مسئول قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده مصون می‌سازد.
چشم اندازی که پیش روی نهاد پادشاهی در دوران پادشاه جدید انگلیس وجود دارد، از جهات متعددی با گذشته متفاوت است؛ باید توجه داشت که خاندان سلطنتی از انسجام سابق برخوردار نیست.
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی گفته است که تاکنون جهان در چنین موقعیت خوبی برای پایان دادن به همه گیری کووید-۱۹ قرار نداشته است. این خوشبینانه‌ترین چشم اندازی است که از آغاز شیوع کروناویروس و فوت بیش از شش میلیون بیمار ترسیم شده است.
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
رئیس سازمان توسعه تجارت راه‌اندازی نخستین مرکز تجاری ایران در روسیه را به‌عنوان گامی موثر جهت دستیابی به چشم‌انداز مبادلات ۸ میلیارد دلاری تا دو سال آینده میان دوکشور، ارزیابی کرد.
جنگ در اوکراین همزمان جهان را با بحران غلات روبرو کرده است؛ اوکراین که به سبد نان اروپا مشهور بوده اکنون طبق گزارش منتشره برخی نهادهای این کشور ، آسیب جدی در این زمینه دیده است.
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران «هویت‌بخشی شهری»، «مردمی‌سازی» و «هوشمندسازی» سازمان زیباسازی را سه رویکرد این سازمان در جهت حرکت به سمت چشم انداز تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ