رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از روز یکشنبه ۱۵ مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
کارشناس والیبال با انتقاد از شرایطی که برای تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها رقم خورد گفت: برخلاف دیگران من اعتقاد دارم جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و صرفا چند بازیکن جابجا شدند.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
مربی والیبال ایران معتقد است تیم با اشتباه مکرر و بدون سیستم بازی می‌کند و از والیبال مدرن دنیا فاصله گرفته است.
احمد الغامدی، مدیرعامل باشگاه النصر عربستان، شخصا به بارسلون سفر کرده تا جلسات متعددی را در مورد نقل و انتقالات انجام دهد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: به زودی زنگ حقوق در مدارس عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
الاتحاد عربستان در معادلات پیش از فصل نقل و انتقالات با خریدهای فضایی جایی نداشت، ولی حالا بنزما و کانته اسکواد این تیم را رویایی کرده‌اند تا زنگ خطر برای دو غول دیگر عربستانی به صدا دربیاید.
۱۴۱ نفر مسموم شدند و ۱۲ نفر جان باختند؛ این خلاصه اتفاقی است که هفته گذشته در اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رخ داد و به گفته کادر درمان بیمارستان کوثر کرج، همچنان این وضعیت ادامه دارد.
مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مدعی هستند که گفت‌وگوهای چین و کوبا برای ساخت پایگاه نظامی مشترک در خاک کوبا پیشرفت زیادی داشته است.
راه تیم ملی آلمان برای رستگاری در آستانه مسابقات یورو 2024 همچنان پر از دست انداز است.
رئیس سندیکای کارگری لبنان زنگ خطر را درباره عدم پرداخت حقوق هزاران کارمند دولتی، نظامی و بازنشسته به صدا درآورد.
تربیت بدنی علاوه بر اینکه به عنوان یکی از ساحت‌های تربیت شناخته می‌شود با این حال محلی برای انتقال مفاهیم تمام ابعاد تربیتی است اما بیشتر مدارس با کمبود امکانات ورزشی مواجه‌اند.
زنگ رقابت انتخاباتی برای مجلسی‌ها از هم‌اکنون به صدا درآمده و فهرست راهکارها برای حفظ صندلی سبز در حال ورق‌خوردن است.
عباس عبدی نوشت: ضعف و ناتوانی سیستم‌ها در فقدان نمایندگی سیاسی اصیل، فوری نمود پیدا می‌کند. نتایج انتخابات و میزان مشارکت سیاسی، همان وسیله سنجش این شاخص است. انتخابات با حدود ۳۵ درصد برای جامعه ایران که در خیلی از مقاطع بالای ۷۰ درصد مشارکت را ثبت کرده است، زنگ خطری است که به صدا در آمده بود.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
تقی آزاد ارمکی گفت: راه بقای جمهوری اسلامی این است که اجازه بدهد نیروهای بیرون افتاده برگردند؛ نه به شکل پوپولیستی، بلکه در قالب تشکل ها. من به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور این پیشنهاد را دادم و گفتم اگر من در موضع شما بودم همین امشب زنگ می‌زدم و می‌رفتم بزرگان را مجاب می‌کردم و به صدا و سیما می‌رفتم و کلید انتخابات مجلس را الآن می‌زدم.
میشل عون رئیس جمهور لبنان درباره خلاء در پست ریاست جمهوری با توجه به به نتیجه نرسیدن جلسات انتخاب رئیس جمهور به شدت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ