فرمانده نیروهای مرزبانی عراق جزئیات طرح های امنیتی در مرزهای این کشور با همسایگان عراق را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبارات طرح‌های آب و خاک استان هرمزگان به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولیدات کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی افزایش می‌یابد.
طرح‌های پایلوت‌ مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و ۴۸۸ هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی‏‏‏‏، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.
کوچک شدن مداوم زمین‌های کشاورزی با طرح‌های توسعه پایدار در تضاد کامل قرار دارد چرا که هر چقدر زمین‌های کشاورزی خرد شود و در دست مالکان متعددی قرار گیرد، بهره‌برداری غیراقتصادی‌تر خواهد کرد.
هماهنگ‌کننده شورای امنیت آمریکا اعلام کرد که این کشور به تماس با طرف‌های درگیر در سودان ادامه می‌دهد.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: دانشمندان روسی باید با طرح های آمریکا در زمینه به راه انداختن جنگ بیولوژیکی علیه روسیه و دیگر کشورها مقابله کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
ادامه بحران و وضعیت شکننده امنیتی در قفقاز جنوبی می‌تواند امنیت کل منطقه را تحت شعاع قرار دهد و زمینه‌ حضور طرف‌های خارجی را فراهم سازد.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: کنفرانس مونیخ در واقع بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می‌شود و آنجا طرف‌های غربی عمدتاً با یکدیگر رایزنی دارند و ارزیابی‌های خودرو یکدیگر تبادل می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مصوبه پارلمان اروپا تا قبل از موافقت شورای اروپا لازم الاجرا نیست، اما مجلس با اقدام قاطع هزینه متقابلی را برای طرف‌های اروپایی پیش‌بینی می‌کند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰ نفر از دلالان ارزی در اجرای طرح‌های مبارزه با اخلالگران بازار ارز خبر داد.
ریچارد اسپرینگمن نائب رییس شرکت «هولتک اینترنشنال» می‌گوید: انگلیس درنقطه حساسی قرار دارد تا از بحران انرژی گذر کند. برای اطمینان از امنیت انرژی پاک در ۱۰ سال آینده، به طرح‌های نیروگاه هسته‌ای متعدد و مکمل بر اساس فناوری راکتور آب تحت فشار نیاز دارد. این فناوری تایید شده است.
مجلس شورای اسلامی در این هفته تشکیل جلسه خواهد داد و بررسی طرح‌ها و لوایح و سوال نمایندگان از وزرای دادگستری، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، اقتصاد، امورخارجه و اطلاعات در دستور کار این هفته کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
وزیر نفت گفت: «تأمین امنیت انرژی کشور»، دوم «پیش بردن سرمایه‌گذاری‌ها» و طرح‌های در حال اجرا» و سوم «تأمین منابع مالی»، ۳ اولویت مهم وزارت نفت هستند.
ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
ایرانسل با حضور در سومین رویداد امنیتی CTB، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های موجود برای ارتقای امنیت سایبری، با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در این رویداد، به گفت‌وگو نشست.
شخصیت های عشایری استان دیاله عراق تاکید کردند که حشد شعبی سنگ بنای ثبات و امنیت عراق است و هدف قرار دادن آن با هماهنگی برخی طرف‌های خارجی صورت می گیرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه ما کمک می‌کند، گفت: ایران با همه طرف‌های عراقی ارتباط دارد اما دخالتی در تحولات این کشور ندارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه روسیه مانع رسیدن به یک توافق نیست گفت: در مذاکرات وین طرف‌های اروپایی به صورت واسطه با طرف آمریکایی گفتگو می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ