رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین بزرگراه بابایی (غرب به شرق) در محدوده پل نیروی زمینی (منطقه ۲۵) خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ایجاد ترافیک در دو نقطه پایتخت خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ایجاد ترافیک در دو نقطه پایتخت خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ایجاد ترافیک در دو نقطه پایتخت خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ایجاد ترافیک در دو نقطه پایتخت خبر داد.
شهرداری منطقه ۱۳ اقدامات سال ۱۴۰۱ این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.
سرگرد محمد احمدی گفت: این محور از اوایل بامداد امروز از سمت مرزن آباد به سمت کرج به علت ترافیک فوق سنگین مسدود شده بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
مقامات محلی ترکیه اعلام کردند تنگه بسفر از صبح امروز به علت مه گرفتگی شدید از هر دو طرف به روی تردد کشتی ها بسته شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از واژگونی اتوبوس بنز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در مسیر بندرعباس- حاجی آباد، محور اسکله با دو کشته و پنج زخمی خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از وقوع تصادف خونین در جاده فیروزکوه خبر داد.
سینا خادم پور بعد از گذشت چند هفته از لیگ علت قرار گرفتن نامش در لیست مازاد را توضیح می دهد.
اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در محورهای ساوه-همدان، اراک-سلفچکان، اراک-توره و ساوه-تهران به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران گفت: دوبله پارک کردن خودرو‌ها در افزایش ترافیک تاثیر بسیار زیادی دارد که موجب سدمعبر می‌شود و همچنین با اینکه تابلو پارک ممنوع هم وجود دارد، اما تعدادی از رانندگان توجهی نمی‌کنند.
گیر کردن تریلی حامل محموله ترافیکی از مقصد کرج به قشم با تغییر مسیر و ورود به زیرگذر بلوار خلیج فارس در نظرآباد به علت ارتفاع زیاد بار باعث انسداد مسیر شد.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود. متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شوند، صحبت کردیم.
کسانی که در چند روز گذشته در محور‌های شمالی تهران تردد داشتند درگیر اتفاقی ناخوشایند بودند. در همه شریان‌های ارتباطی شمال شهر ترافیک سنگینی وجود داشت که علت بروز این مشکل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در اغلب اوقات ممکن است درخت در معبر ترافیکی قرار داشته باشد که در طول روز اجازه کار کردن نداشته باشیم و به علت اینکه قطع درخت با وجود رعایت موارد ایمنی از سوی نیرو‌های سازمان، فعالیت پرخطری است، در برخی از مکان‌ها مجبور شویم به‌صورت شبانه کار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ