رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور از انسداد بزرگراه شهید آوینی به مدت ٤٨ ساعت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه مازندران از لغو انسداد محور هراز در این استان به دلیل برخی مسایل فنی خبر داد.
رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه با بیان اینکه کدملی عدد شناسه‌ی هویت فرد است، بیان کرد: به طور مثال ممکن است به تعداد زیادی افرادی به نام «علی حسینی» داشته باشیم، از همین رو نام و نام خانوادگی شناسه یکتای هویتی فرد نیست، اما کدملی شناسه یکتای هویتی فرد است و زمانی‌که شناسه هویت هر فرد مسدود شود، عملا هویت را از او سلب کرده‌ایم.
رئیس پلیس فتا فراجا از انسداد بیش از ۳۰۰ سرشماره ارسال کننده لینک‌های آلوده حاوی فیشینگ با همکاری پلیس فتا، دادستانی کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.
متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.
رئیس پلیس آگاهی از کاهش ۵ درصدی وقوع کلاهبرداری در کشور خبر داد و گفت: ۱۵۴۲ فقره سیم‌کارت و موبایل از کلاهبرداران شناسایی و مسدود شد.
پردیس- مسیر شمال به جنوب آزادراه پردیس-تهران مسدود شد و این محدودیت تردد تا ۱۲ ظهر ۲۷ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.
قاسم زاده گفت: به دلیل اینکه شرایط، شرایط بحران بوده است به سمت اصلاح و تعدیل پروانه رفتیم و۱۱۴ حلقه چاه از چاه های غیر مجاز در طول این برنامه پر شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از انسداد مقطعی جاده چالوس از فردا خبر داد.
رئیس کل سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای شعار سال ۱۴۰۲ گلوگاه‌های اصلی فساد را در بخش‌های مختلف اقتصادی جامعه شناسایی کرده و در اختیار دولت قرار داده دولت نیز استقب
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به جهت حفظ ایمنی شهروندان خیابان بهار جنوبی را مسدود کردیم و امکان تردد از این خیابان وجود ندارد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد آزادراه تهران ـ شمال و کرج ـ چالوس به‌دلیل سقوط بهمن خبر داد.
انسداد کامل روده یک وضعیت خطرناک و اورژانسی است و در صورت‌عدم درمان می‌تواند منجر به کم‌آبی، نارسایی کلیه، پارگی دیواره روده شود. انسداد روده درنهایت باعث عفونت شکمی و از بین رفتن بخش‌هایی از روده می‌شود؛ بنابراین شناخت علائم انسداد روده برای مراجعه زودهنگام به پزشک و شروع درمان بسیار اهمیت دارد.
شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.
انسداد هراز، چالوس، آزادراه تهران-شمال و ۱۲ محور دیگر
رئیس پلیس راه کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، انسداد راه در محورهای اصلی وجود نداشته است.
بزرگراه شهید آوینی در محدوده تقاطع بلوار سلمان فارسی، از تاریخ هفدهم تا نوزدهم دی ماه سال جاری به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود بودن ۴ محور شریانی خبر داد و گفت: ترافیک در۴ محور منتهی به تهران سنگین گزارش شده است.
انسداد جاده هراز به مدت ۴ روز
انسداد چالوس طی امروز و فردا
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه‌های باز ریزشی در کیلومتر ۵۰ تا ۶۴ حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
این مسیر برای تعمیرات تونل کندوان البرز در ۴۸ ساعت به طور کامل به روی وسایل نقلیه موتوری بسته می‌شود و مسافران و مردم بومی می‌توانند برای سفر به خارج از مازندران از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه، هراز و رشت استفاده کنند.
امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ تعداد ۳۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۳۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت سیمان آبیک در بورس و در نماد سابیک به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد، زمان ثبت سفارش چه ساعتی است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ