گروه پالایشی و پتروشیمی بازار سرمایه امروز مثبت بوده و تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ در سامانه نیما شدند.
نرخ دلار محاسبه قیمت پایه محصولات پالایشی و پتروشیمی به ۳۷,۹۶۳ تومان افزایش پیدا کرد که خبر خوبی برای بازار محسوب می‌شود.
نرخ دلار محاسباتی قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از ۲۸۵۰۰ به ۳۷۹۶۳ تومان افزایش یافت.
ایران و ونزوئلا در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری مهم امضا کردند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین نرخ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیر قانونی است و باید تمام شرکت های اقتصادی و بورسی به مصوبه هیات تطبیق مصوبات عمل کنند.
ایران و ونزوئلا همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به سه کشور آمریکای جنوبی در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری امضا کردند.
مجلس مصوبه هیت وزیران مبنی بر تثبیت نرخ ارز و تعیین نرخ تسعیر ارز جهت قیمت گذاری کالاها توسط بانک مرکزی را ابطال کرد.
برای اینکه بتوان بازار سرمایه را در معاملات فردا رصد کرد نیاز مبرم به اندازه گیری حجم و ارزش معاملات است.
آخرین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
حضور فعال بانک آینده در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
​چهل‌وششمین رویداد «یکشنبه‌های صادراتی» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور روسیه برگزار می‌شود.
فرصت‌های ازدست‌رفته و سوءمدیریت فقط مختص به صنعت داروسازی یا کارخانه شهید قاضی نیست. اگر عملکرد هریک از کارخانه‌های بزرگ یا صنایع مختلف را بررسی کنید، به نکات قابل‌تاملی خواهید رسید. از ماجرا‌های صنعت فولاد و رانت‌های کلان این حوزه گرفته تا حوزه محصولات پتروشیمی و پالایشی، جملگی یک ویژگی مشترک دارند؛ صنعت در ایران بنا به دلایل مختلف دچار سوءمدیریت و فساد است.
مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: براساس مصوبه بانک مرکزی مدت زمان بازگشت ارز صادرات شرکت‌هایی از جمله شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و پالایشی از ۱۲۵ روز به ۸۰ روز کاهش یافته است.
کارشناس بازار سهام گفت: دو گروه پتروشیمی و پالایشی نسبت به سایر گروه‌های بورسی در سال ۱۴۰۱ بازدهی بهتری را بدست آورده‌اند. در سال ۱۴۰۲ کدام گروه‌ها بازدهی بهتری خواهند داشت؟
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
با اعلام وزرای نفت و صمت ارز صادراتی شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی و معدنی در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه خواهد شد.
وزیر نفت گفت: همه ارز حاصل از صادرات شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در مرکز مبادله ارزی عرضه خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) از حضور ۱۷۰ شرکت توانمند داخلی در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:برخی از پروژه های شهرداری تهران تنها ۱۰ درصد تا تکمیل شدنشان باقی مانده است و از شهرداری تهران میخواهم گزارشی از پروژه‌های نیمه تمام خود را ارائه دهد.
آخرین نسل کادیلاک اسکالید به تازگی با کیت بدنه جدید طراحی شده توسط شرکت روسی لارته دیزاین، ارائه شده است. این کیت که Esthete نامیده می‌شود، از یک جلوپنجره فیبر کربنی سبک وزن با طراحی مجدد صفحات و توری، اسپلیتر جلوی فیبر کربنی و دو چراغ مه شکن تشکیل شده است.
هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین جلسه خود در راستای بهبود فرآیندهای نهادهای مالی مصوباتی را تصویب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ