کاربران ورزش سه می‌توانند شرایط صعود تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی را لحظه به لحظه پیگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو می گوید که به حریف گرجستانی احترام می گذارد ولی به دنبال پیروزی است.
دور سوم مسابقات جام جهانی شطرنج با یک پیروزی و دو شکست برای ملی پوشان کشورمان همراه بود.
تیم ملی زنان آلمان امروز در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی زنان مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرد.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
گروهی از محققان با بررسی میزان عجیب و غریب بودن مدار بیش ۱۵۰ سیاره که دور ستاره های کوتوله M مدار می زنند، پیش بینی کردند حدود یک سوم سیارات کهکشان راه شیری احتمالا آب مایع در خود دارند.
محمد امین طباطبایی با پیروزی و پرهام مقصودلو با تساوی دور سوم مسابقات مسترز شارجه را پشت سر گذاشتند.
ژوزه مورینیو ، سرمربی رم از حضور تیم های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.
هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور در دو گروه A و B در شهرهای گرگان، آمل، شهر قدس و کرمان برگزار شد.
لیورپول با برتری یک بر صفر مقابل وولورهمپتون به مرحله چهارم جام حذفی انگلیس صعود کرد.
نتایج بررسی گروهی از محققان نشان می‌دهد حدود یک سوم گوشی‌های دور انداخته به دلیل شارژ نشدن دور انداخته می‌شوند. البته یکی از شایع‌ترین دلیل شارژ نشدن گوشی هوشمند به کثیف بودن درگاه شارژ آن مربوط می‌شود که اکثر مواقع می‌توان با هوای فشرده آن را تمیز کرد.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آمار خوبی در بازی های سوم خود در دور گروهی ادوار مختلف جام جهانی ندارد.
فراتر از تمام چالش های سیاسی قدیمی و جدید بازی تیم های ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 یک جدال تمام عیار فوتبالی است.
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
تیم ملی ایران به احتمال زیاد به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند. بازی‌های دور سوم این گروه روز سه‌شنبه، هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ به صورت همزمان برگزار می‌شوند.
قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی فوتبال کشور
بارسا امشب از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و با یک گل شکست خورد. بارسا در دقیقه 58 آندریاس کریستنسن را به دلیل مصدومیت از دست داد.
بارسا امشب از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفته و در دقیقه 58 آندریاس کریستنسن را به دلیل مصدومیت از دست داد.
نخست وزیر عراق که در حال حاضر به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد خواستار برگزاری دور سوم گفتگوی ملی برای خروج از حل بحران سیاسی در این کشور شد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه با آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک مهم‌ترین دیدار دور گروهی تیم ایران بود و با برنامه‌ریزی دقیق پیروز این میدان مهم شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ