روسیه اعلام کرده است که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه منجر به از بین بردن حضور تروریست‌ها در این کشور عربی و سایر کشورهای همسایه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه تاکید کرد.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
فیلم لحظه خروج یک خرس از سطل آشغال یک مدرسه در ویرجینیای را در این فیلم مشاهده می‌کنید که باعث ترس شهروندان آمریکایی شد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید نحوه خروج این کشور از افغانستان بسیار شرم‌آور بوده و مدعی شد که این رویداد باعث افزایش جسارت و جاه‌طلبی روسیه شده است.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه از آمریکا می‌خواهد حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه عقب‌نشینی کند.
خروج قطار حامل مواد شیمیایی سمی از ریل در آمریکا، به وقوع آتش‌سوزی و جراحت سه کارمند راه‌آهن منجر شد.
یک قطار باری دیگر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی «نورفولک ساترن» این بار در ایالت اوهایو از ریل خارج شد.
یک تحلیلگر سرشناس آمریکایی به شدت به سران کاخ سفید حمله کرد و آنها را کودن توصیف کرد.
نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا درباره خروج شتابزده ارتش این کشور از افغانستان تحقیق می‌کنند.
پایگاه آکسیوس در گزارش روز چهارشنبه ۴ ژانویه- ۱۴ دی به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌‌‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در همین مذاکرات اخیر وین، یکی از موضوعاتی که آمریکایی‌ها از ما خواستند، این بود که مقامات سابق آن‌ها از بلک لیست خارج شوند.
معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بر ضرورت خروج نظامیان آمریکایی و ترکیه از خاک این کشور تاکید کرد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی اعلام کرد که دولت کنونی این کشور نمی‌تواند رفتار رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را کنترل کند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
گروه طالبان با برگزاری رژه نظامی، شکست نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان را جشن گرفت.
استاد دانشگاه مسکو با اشاره به اینکه امنیت ترکیه به معنای امنیت سوریه است گفت: خروج آمریکا از سوریه محور اصلی گفت‌وگوها طی دیدار هیئت تُرک با بشار اسد خواهد بود.
در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: وضعیت امنیتی در سراسر اوکراین به شدت بی ثبات است و شرایط ممکن است بدون صدور هشدار بدتر شود.
سوریه خواستار خروج فوری نیروهای آمریکایی شد و از این نیروها خواست تا از سرقت و قاچاق نفت و گندم سوریه خودداری کند.
یک کارشناس ایرانی در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که یکی از اهداف مذاکرات برچیدن تحریم ها علیه تهران، بالا بردن هزینه هرگونه خروج آمریکا از توافق هسته ای در آینده است.
مرندی گفت: «یکی از ابعاد بالابردن بها، وجود ضمانت‌های هسته‌ای داخلی است. دیگری اقتصادی و دیگری سیاسی و حقوقی است».
توضیحات کاظمی‌قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان درخصوص علل خروج نظامیان آمریکا از افغانستان را مشاهده می‌کنید.
چین به مانند روسیه خواستار خروج تسلیحات اتمی آمریکا از اروپا شد.
شاوان در گزارش سه ماهه نیز یک سوپر گزارش را ارائه کرد و توانست سود خالص هر سهم را با افزایش بی نظیر ۱۰۷ درصدی از ۹۷ تومان به ۲۰۳ تومان برساند. همین مسئله باعث شد تا روند صعودی شاوان آغاز شود و سقف تاریخی خود را بشکند.
نماینده ادوار مجلس گفت: الان زمانی خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است که به توافق عزتمند و با شرایط بسیار خوب برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ