بر اساس ادعای اخیر همسر سابق توماس توخل، برکناری او از چلسی کاملا غیرفنی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو می گوید که به حریف گرجستانی احترام می گذارد ولی به دنبال پیروزی است.
ژاوی هرناندز در جلسه خصوصی با عثمان دمبله به او هشدار داد که ترک بارسلونا و حضور در PSG می تواند به پایان دوران اوج او منجر شود.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در تلاش برای فریب رئال مادرید و پیش بردن مذاکرات برای جذب جود بلینگام است.
بدون شک یکی از گزینه های خوب به بهانه جوان سازی تیم ملی برای جناح چپ خط دفاعی می تواند ابوالفضل جلالی باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
گلر تیم ملی ایران معتقد است وقت سپردن هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی رسیده است.
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی سرمربی تیم ملی تفنگ را تهدید کرد.
سرمربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران تاکید کرد تلاش این تیم کسب بهترین نتیجه در مسابقات جمهوری چک است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بدون شکست قهرمان سوپر لیگ کاراته شویم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
نود دقیقه دشوار برای میزبانان ساپینتو در بنیان دیزل رقم خورد!
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: در شرایطی ۱۳ آذر برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به مسابقات جهانی پرتغال اعزام خواهیم شد که ۸ سال شرایط حضور در بازیهای پارالمپیک را نداشتیم.
سرمربی سابق تیم ملی آلمان با انتشار توئیتی دوباره تلاش کرد از حجم حواشی شکل گرفته حول اظهارنظر سابقش در برنامه مچ آف د دی کم کند.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال چین با تاکید بر جایگاه بسکتبال ایرا در آسیا گفت که با تلاش زیاد این تیم را شکست دادیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور وزیر ورزش برگزار شد تاکید که تیمش تلاش دارد باعث افتخار، غرور و شادی کشور شود.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: هر چند در قهرمانی جهان پرتغال با تیم‌های سختی همگروه شدیم، اما تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم و سهمیه پارالمپیک پاریس را در پرتغال کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: هر چند در قهرمانی جهان پرتغال با تیم‌های سختی همگروه شدیم، اما تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم و سهمیه پارالمپیک پاریس را در پرتغال کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: تلاش بر این است که در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی رنکینگ خود را از جایگاه نهم ارتقاء دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ