یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او-ساو یک جایگزین پایدار برای دستمال توالت است که امکان کاشت و کوددهی بذر‌های مختلف گیاهی را فراهم می‌کند. این محصول به لطف تجزیه پرتقال و باکتری‌های موجود در مدفوع به سرعت تجزیه می‌شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
به عقیده لوتار ماتیوس بی تفاوتی لوکاس هرناندز به لطف بایرنی‌ها نشان می دهد که او یک آدم بی شخصیت است!
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پوریای گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.
مدیران یوونتوس امیدوار هستند که رقابت جدی به راه افتاده برای جذب دوشان ولاهوویچ، ستاره این تیم، باعث افزایش قیمت او شود.
کریس رونالدو به لطف قرارداد گزاف با النصر عربستان پردرآمدترین ورزشکار فعلی دنیاست و پس ار او بنزما و کانته قرار دارند
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار سات که منچستریونایتد پیشنهادی جدی برای جذب او ارائه کند.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
بیل اندرز، با هیجان فریاد کشید و به همکار فضانوردش جیم لاول گفت: «خدای من! این صحنه را ببین، زمین در حال طلوع کردن است. چقدر زیباست!» و از او پرسید: «تو یک فیلم رنگی گرفتی جیم؟ می‌شه لطفا سریع یک رول فیلم رنگی به من بدی؟»
احتمالا ریشه این شایعه آنجاست که حبیب کاشانی سرپرست تیم امید شده و در حال مذاکره و رایزنی با گزینه‌ها به سر می‌برد. او در پرسپولیس سابقه همکاری با علی دایی را داشته است؛ جایی که دو طرف بعد از یک اختلاف عمیق به دوستانی صمیمی بدل شدند. با این حال بسیار بعید است که این رفاقت منجر به همکاری دوباره دایی و کاشانی در تیم ملی امید شود.
با اینکه «وو» نمی‌توانست پس از مرگش این جایزه را دریافت کند، اما سرانجام تحقیقات اولیه او، به لطف مورخانی مانند سیلوا، دیده شد و به عنوان بخش مهمی از تاریخ درهم تنیدگی ثبت شد. شاید جامعه روایت قهرمانان یا اسطوره‌ها را به تنهایی دوست داشته باشد، اما با نگاهی دقیق می‌توانیم بفهمیم که علم درست همانند خود در هم تنیدگی، خارق‌العاده است و اساسا به ارتباطات وابسته است.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
شاه هیچ‌گاه مصدق را به‌چشم همراه نمی‌دید و این پیروزی اپوزیسیون و حضور او در رأس دولت را به‌نفع خود نمی‌دانست. ۱۹ تیرماه مجلس شورای ملی به درخواست او به مصدق رأی اعتماد داد، اما از سناتور‌ها ۱۴ نفر از ۳۶ نفر به او رأی دادند که با وساطت شاه رأی اعتماد مصدق حاصل شد، اگرچه این لطف شاه و به‌عبارتی منتی بود که شاه می‌خواست بر سر مصدق بگذارد تا از گزند او در امان باشد.
حنیف عمران‌زاده می‌گوید که بازیکن تیمش در صحنه اخراج در موقعیت آفساید قرار نداشته است.
لیواکوویچ، چیز‌هایی که هرگز نمی‌دانستیددلاور کرواسی: فارغ التحصیل علوم سیاسی! دومینیک لیواکوویچ برای دومین بار در مراحل حذفی جام جهانی قطر منجی تیمش شد تا کرواسی به لطف درخشش او در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. دلاور کرواسی: فارغ التحصیل علوم سیاسی!
دومینیک لیواکوویچ برای دومین بار در مراحل حذفی جام جهانی قطر منجی تیمش شد تا کرواسی به لطف درخشش او در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.
دنیل آلوس از بارسلونا برای کمک به او در مسیر حضور در ترکیب برزیل در جام جهانی تشکر کرده است.
سرمربی تیم پرسپولیس با تمجید از رضا درویش خواستار ادامه حضور او در پست مدیرعاملی باشگاه شد.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا از جدایی هر چه سریع‌تر جرارد پیکه استقبال می کنند و معتقدند الان بهترین زمان برای فداکاری او است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
منچسترسیتی در بازی خانگی مقابل کریستال پالاس به لطف درخشش ارلینگ هالند و هت‌تریک او موفق شد 4-2 به پیروزی برسد.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.
بازیکن مورد علاقه ساپینتو در تمرینات پیش‌فصل استقلال، معتقد است هواداران این تیم همیشه به او لطف داشتند و برای استقلال در همه شرایطی آرزوی قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول را دارد.
به همه مدیران دولتی مسئول، محافل و شوراهای پنهان و آشکار می‌گوییم؛ لطفا جسارت داشته باشید و از پس پرده درآیید و صریح و روشن برای اهل فرهنگی که مهرجویی را از معدود نشان‌ها و امضاهای فیلم‌های ایرانی می‌دانند و برای مردمی که او را تعالی بخش سینمای ایران می‌دانند، بگویید که صلاح نمایش ندادن فیلم مجوز دار استاد بزرگ ما در چیست؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ